ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

آرایشگره بی ترررربیت!

سلام. عصر اخر شهریوریتون بخیر.

ملی صب ساعت هشت و نیم پاشید و صبونشو خورد و تو نت چرخید و فایلای لازم رو هم ریخت تو فلش که به خیال خودش از یک بره دان و کارای علمیشو اونجا انجام بده. اغا ساعت ده من به دلم افتاد که اول بزنگم و بعد برم ارایشگاه. و خوب شد که زنگیدم . راست یا دروغ بهم گف لولمون ترکیده و اینجا کارگر هس و یازده بیا و یا اینکه یه روز دیگه بهت وخت بدم . منم گفتم نه من امروز دیگه برنامه ریختم و اینا. یازده زنگیدم گف یازده و نیم بیا ..خولاصه که دسته اخر ملی ساعت یه ربع به 12 تازه زیر دسته ارایشگره بدقول سیبیلاش داشت کنده میشد!  

دیگه موهامم ریشه گیری کرد و یه کلاه هم کشید رو سرم و گف چل دقه دیگه، ینی دقیقن ساعت 1 ) بشورش. منم اومدم خونه و یکم دو دو تا چارتا کردم دیدم حتی اگه سرعت جت هم داشته باشم نمیرسم تا دو به دان (سلف دو به بعد تعطیله!) یه ربع حداقل طول میکشه من از حموم در ام و یه بیس مین تا موهامو خشک کنم و ارایش پیرایش کنم میشه ده دقه به دو....خو اسب که نیسم تو ده مین برسم دان! هسم؟! و لذا پیام دادم به مستخدم گروه تا بره و به جای من نهارمو بگیره بخوره... حیفه دیگه ژتون خریدم برا چی باطل شه؟ لااقل یکی بخوردش.

.

خلاصه تا فاصله اینکه موهام رنگ بگیره زرشک پلو با مورق! ملیانه که معرف حضورتون هست رو بار گذاشتم و بعد پریدم حموم. بعدم که اومدم موهامو تو اینه دیدم خورد تو ذوقم! بعضی سفیداش رنگ نگرفتن یا خیلی کمرنگ هسن دیگه نمیرم این سالن برا رنگ. دفه پیشم که ریشه گیری کرده بود و رنگ ساژ، هفته اول موهام خوب و تیره بود بعد یهو برگشت به رنگ قبل از رنگ ساژ! حالا دفه بعد که سفیدیه موهام بزنه بیرون ینی یه ماه دیگه اینا باس یه فکری بکنم. یا ارایشگاه دیگه ای میرم یا هم خودم دست به کار میشم مث قبلنا. این بار چون چند رنگ شده بود موهام ، سه دفعه هس که میرم پیشه ارایشگر که برام برنگه!

.

ولی خب ابروهامو با توجه به اینکه خیلی بدقلقن خوب کار کرده و رنگ ریشه مو هامم زیاد ضایع نیس.... نهاریدم و تا یه ربع به شیش هم خسبیدم و بعد نمازیدم و الانم میخام برم برسم به امور علمی. چنتا مقاله بخونم ببینم دسم به جایی بند میشه یا نه. خو این مقاله ها رو برا انجام تحلیلام با نرم افزار میخونم و  لامصب نه مقاله هاش تخصص رشته من نیس خیلی خوندن و درکشون برام سخته... اون مشاورای چولاق شده رو من گرفتم که تو مرحله تحلیل کمکم کنن ...د اگه قرار بود تحلیل داده هامم خودم انجام بدم پ این دو تا رو برا چی گرفتم ؟؟! شایدم من بلد نیسم ازشون کار بکشم! چی بگم واللا... استاد راهنمام هم که ظاهرا بکل دار فانی رو وداع گفته! پیام و تکست از سنگ بلند میشه ولی از این اغا خیر! برم یه ایمیل دیگه بهش بزنم ببینم افاقه میکنه یا نه.

.

عصر خوبی رو براتون ارزومندم دو سه تاااان

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 03:36

مبارکه عزیزم من تا حالا موهامو رنگ نزدم ملی

ممنونم عچقول. بابا رنگ اصن خوب نیس. مگه مثلا سالی یه بار برا تفنن بخای برنگی . من چون موهام سفیدی زیاد داره میزنم. مجبورم رنگ کنم. و از وقتی که رنگشون میکنم هم ریخته و هم کلی جنسشون خراب شده.

شادی یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 02:09

سلام مبارک باشه
حیف شد اینطوری برنامه ت رو بهم زد این خانم ولی باز خوبه بخیر گذشته و تا حدی راضی هستی از نتیجه کار.

سلام. قربونت عزیزم عاره با بدقولیش بهم زد یکم . عاره از ابروهام راضی ام و رنگ مو هم عیییی بدک نبود ولی سفییدیهاش تک و توک مونده. دفه دیگه یحتمل خودم برنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد