ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

گرد و خاک و شستشوی رییس مرکز تلفن!

سلام. روزتون بخیر و خوشی.

صبح هشت پاشیدم  و اولش دو دل بودم که برم دان یا نرم و بشینم پا درسم ولی یهو یه تصمیم ضربتی گرفتم مبنی بر اینکه اول برم دان و بعد برم مرکز تلفن. عاخه دیروز مدیر ساختمون شیرم کرد که بزنگ به حراسته مخابرات منطقه و شکایت کن که نمیان تیلیفتو اوکی کنن( شیش ماهه قطعه! حالا میگم داستانشو) القصه صبونمو خوردم و پیش به سوی دان. چه هوای خوبیه خداااا

.

توی دان پای پله ها همون اغا متاهله رو دیدم  خو با خودم قراریدم که هر وخ دیدمش مث سابق لبخن بزنم و سلام بدم انگار که عاب از عاب تکون نخورده! فغط سعی میکنم جلو چشش افتابی نشم ولی دیگه بعضی وختا پیش میاد دیه و دست منم نیس. خلاصه که اونم لبخند زد و سلام داد و همین ....دلم یکم گرفت سر صبحی...

.

اغا رفتم به سمت مرکز تلفن با توووپه پرررر....گفتم بزار بترسونمشون...رفدم پیشه رییس گفدم اغا من شیش ماهه تیلیفم قطه و ده بارم اومدم و گزارش خرابیم دادم و اینجام همکاراتون چک میکنن و میگن وصله( هر بار اخرین قبضمو میدادم دسشون و شماره ای که تو اون قبضه هس رو میزدن و میگفتن خانم مشکلی نداره وصله! ولی شماره خونه رو که میگرفتم اغای اپراتوره میگف بدلیل بدهی قطه  ) تعمیرکار هم بردم تو خونه دیده و میکه سیم کشی داخلی مشکل نداره ...صبحم زنگیدم به حراست منطقه و بهم گفتن برو پیش رییس مرکز اگه مشکلت حل نشد بیووو پیشه خودمون( واقعا به توصیه مدیر ساختمونمون صب قبل رفتن زنگیدم و اونام همینو گفدن) خلاصه اغاهه یکم گرخید ولی به رو خودش نیاورد  (آیکونه ملی که مثلا اغای رییسو گرخونده !!)

رییس گف بیشین تا ببینیم مشکل چیه. بعد هااا قبلشم من دیشب رفتم تو سایت مخابرات و شماره تیلیفمو زدم و دیدم اخرین قبض مبلغش شده 15 تومن!!!! تعجبیدم چون من که شیش ماهه اصن حرف نزدم و اخرین قبضیم که برام اومده هزینش خرده بود سه تومن! خلاصه 15 تومنو اینترنتی پرداختم و شماره تراکنش و اینا و قبض 15 تومنی رو هم صب پرینتشو گرفتم که ببرم بکنمش تو چش رییس 

القصه اغا رییسه گف خانم این قبض دستی که به من دادی شمارش با این قبض پرداخت دیشبت یکی نیس و اینا دو تا شماره جدان .... ولی ملی بی چشم و روتر از این حرفاس و ایندفه از دره دیگه ای وارده دعوا شدم و گفدم خو یعنیییی چی اغغغغغاااا پس چراااا اسمه تو قبضی که برا خونه من اومده اسمه صابخونمه ولی شمارش شماره صابخونم نیس؟؟؟ پ این شماره ماله کیه ؟ این چ وضشهههه؟ چرا قبضو اشتبا صادر کردین ..... اغا رییسم عصلابی شد  گف خانم شما چرا چنتا مشکلو با هم قاطی میکنین و فلانو منم گفتم بلخره همه این موشکووولات امروز باس حل شه ریشه همممه این موشکولااات بی دقتیه در عملکرد شماسسسست ...همینجا بود که اغا رییس به یه نکته ای اشاره فرمودن و اونم اینکه یحتمل خونه شما دو تا خط داره ....

خلاصه بهم گفتن برو از بانک صورتحسابتو بگیر و بگو تو بانک مهرش کنن و برامون بیارش تا همی الان این شماره ای که مسدوده رو برات وصل کنیم

.

در این مرحله بنده یواشکی رفدم و به صابخونم زنگیدم  و کاشف به عمل اومد که اغا رییس راس میگه و این صابخونه ذلیل مرده دو تا خط داره و یه خط به اسم خودشه و یه خط به اسم مالک قبلی و قبضایی که به اسم مالک قبلی میاد رو من برنمیدارم-کف دسمو که بو نکرده بودم خوووو- و قبضایی رو که به اسم صابخونمه برمیدارم و میپردازم که البته اونم فقط هزینه ابونمانه تقریبا و شک هم نمیکردم چون اصن من از تیلیف استف نمیکنم . اینجا صابخونه مقصره و باس بمن میگف که قبضه دیگه رو هم که به اسمه مالکه رو بردارم.

.

کلی نوشته بودم بعد از این ولی ماتریش خبر داد که ثبت نشده موششکرم ماتریش

.

خلاصه ملی خودشو از تک و تا ننداخت و پرینت گردش حسابشو برد تحویله کارمنده اغای رییس داد و اونام بهش گفتن تیلیفت رو میوصلیم تا نیمساعت و منم یواشکی دور از چششم رییس زدم بیرون و اومدم خونه. سوپمو بار گذاشتم و زنگیدم ارایشگرم برا رنگ موهام که گف شمبه بیا و نیسم و اینا. پس یحتمل فردا یا پس فردا پروژه تشک شورون خاهیم داشت.

.

عخش...صفا...صمیمیت ...تخدیم به شماهایی که میدوستمتوووون

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 14:56

سلام ملی گلی. نخسته. خوفی
میگما تااونجاییکه یادمه ،از اون آقای متاهل توی وبلاگت چیزی نگفتی تابحال هااااا. همون که تو وبلاگ آقامهندس گفتیو میدونیم.
لطفا به این امر نیز رسیدگی شود

سلام شادی جون. قربونت عسیسم. خوفم تو خوفی؟
عاره خو نگفتم اینجا. باشه قضیه اونم اینجا مینویسم برا بقیه ای که نمیدونن. تقریبن همه چیو تو وبلاگ بزی گفتم شادی جونی

ماتروشکا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 14:30

خواهمشمندناکم

ماتروشکا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 11:49

چرا ناتموم موند؟!

عوا خاکه عالم! چرا همچینی شد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد