ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یه ملیه ناامید!

یه ملیه ناامید خدمت شماست الان...

سلام! 

صب هشت دان بودم و تا نه و نیم یکم مطالعه کردم و امضاهای وام دوستمو زدم و بعد راه افتادم . بنویسم ک یادم بمونه: با تاکسی های تجریش رفتم! بعد پای پل پیاده شدم و رفدم اون وره خیابون! و ازونجام باز رفدم اون ورتره خیابون!! و با تاکسی رفتم تا رسیدم ب درب مربوطه! ( خو ملی ادرس یابیش ضعیفه و زودیم ادرسا رو یادش میره)  سرجمع از دانشکدمون ی ساعت تو راه بودم تا رسیدم .

یه رب به ١١ رسیدم و ده مین منتظر وایسیدم تا مهمونش بره. خیلی محترمه و انرژی مثبت داره. رفتم تو و بیسکوییت خوشمزه تاروفم کرد و یکی خوردم و توضیحات لازمو دادم وفایلمم دید. همونطور که پیش بینی میکردم مدلم نیاز به اصلاح داره ولی اونم نمیدونست که دقیقن چکار باید کرد و تنها ادوایسی که بهم داد این بود که برو با متغیرهای مدلت بازی بازی کن!  بلکه پسماندات نرمال شن... نمیدونم دیگه. حالام یه چای و شکلات خوردم ک چسبید. میرم تا یه ساعت زبان بخونم بعدش بیام نهار و بعدشم باز زبان تا طرفای ٥ ، و سوپس امتحانمو گند زده و برمیگردم خونه! فدای سرم بابا ، کارام واجب تره. عصر شایس یه فیلم ببینم شایسم بیوفتم رو تحلیلام... بستگی به حالم داره

.

برام دعا کنین دوستام جون  اگه مشکل مدلم حل نشه واقعن نمیدونم چکار باس بکنم، خانوم دکتره میگف تا حالا با اینجور مشکلات روبرو نشدیم! و اگرم شدیم خیلی کم بوده و با کم و زیاد کردن ی سری متغییرها اوکی شده مدلمون. ولی من میگم مگه میشه عاخه؟!؟ ب نظر من که اینجور مواقع جماعت تو داده هاشون دست میبرن، مگه میشه همه چی همیشه گل و بلبل باشه؟!؟ واللا! یا هم اینکه  یا من خیلی بدشانسم یا بقیه خیلی خرشانسن که مدل میزنن و فرتی هم مدلشون اوکی از عاب در میاد! 

خدایا میدونی که تا اینجا نه اهل تقلب بوده نه دو دره بازی و برام مهمه کارم درست و بی عیب باشه پس لطفا کمک کن دیگه... پسماندامو نرمال کن یه جوری  لطفننننن

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 13:55

عنوان پس با واقعیت مای،جور نیست. ملی یه دختر همیشه امیدوار و پر انرژی هست و ایندفعه هم انیدواره و ان شالله خدا تنهاش نمیذاره. کسی که اینهممممه با خدای خودش صافه ،پس یقینا خدا کمکش میکنه و همراشه.
موفق باشی عزیزم

ممنونم شادیه عزیز...بیا بقلمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد