ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ذرت های تهرون!

خب ملی امروز تا ساعت یک ، یکی تو سره خودش زد و دو تا تو سر تحلیلاش و بعدم پاشد نهار پخت. یه نصف رونه مرغ و یه دونه گوجه و یه هویچ که پوست کنده و از وسط طولی برشش داده بود و یه نصف پیاز رو گذاشت آبپز شه با ادویه جات. و بعد چهل و پنج دقه یه نصف دونه ذرت رو هم گذاشت کنار همونا و یه ربع بعد نهارش اماده بود.

.

اغا ذرت ابپز شده تو اب مرغ هم خوشمزه بود...امتحانشو پس داد. زین پس میره تو مینی یووو!  

نهار رو خوردم و در کنارش سالاد نیز هم و بعد از سه و نیم خسبیدم تا پنج و از پنج و نیم درسیدم تا نه و نیم اینا. وسط مسطاشم یکم تو تلگرام چرخیدم و اهنگ گوش دادمو و چای تازه دم نوشیدم و اینا!

از طرفای ده تا همی الانم در حال تمیسکاریه خودم بودم و لباس هم شستم! چقد طول میکشه عادم بخاد همه جانبه خودشو تمیس کنه ها! قبل شستنه لباسام شاممو خوردم که یکم کالریه حاصل، صرفه شستشو بشه شامم هم شامل دو ملاقه ته مونده اش پریروز بود و دو لقمه نون بربری. البته عصرونه هم یکم نون شیرمال خوردم و چن تا دونه پسته ! اینجوری ادامه بدم دیگه نحیف تر نمیشم! ولی من میخام بازم سایز کم کنم  ...

.

از دانشگامون وام میدن قرض الحسنه ولی چون مبلغش کمه اصن نمی ارزه برا همین من قراره بگیرم و بدمش به یکی از دوسام که پول لازمه . خودش قراره قسطاشو بده. الان زنگیده بود هماهنگ کنه که فردا بریم برا کارای اداریش. قرار شد بره همه کاراشو بکنه من فقط برم باس امضا!

فردا صب زود طرفای هفت و نیم باس بزنم بیرون از خونه. نهارمم قیمه پلو فریزریه که گذاشتمش تو یخچال که صب با خودم ببرم. طرفای ده هم باس راه بیوفتم سمته اون وره شهر! که بموقع برسم به کناره مشاورم! برا نهار هم برمیگردم دان و همونجا میمونم تا عصر که برم امتحان اوراله زبانمم بدم و یبارکی بعد برگردم خونه. الانم پاشم بخابم که فردا کمبود خاب نداشته باشم.

.

ولی تعطیلیه امروز به من که چسبید...امیدوارم به شماها هم چسبیده باشه ...فعلا تا بعد...گودنایت

نظرات 1 + ارسال نظر
x سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 00:36 http://malakiti.blogsky.com

خداقوت خانم ملی:) روز پرکاری بوده
+اون نصف ذرت از ذرت های معمولی بود که پخته شد ؟ یا از نوع مکزیکی ؟

ممنونم عزیزم از همین ذرت معمولیا که رو اتیش کباب میکنین دیگه. پوستشو گرفتم و نصفش کردم و گذاشتم کنار مرغ بپزه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد