ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

چقدر خوابم میاد!

واااای اگه تو پست قبل نگفته بودم که شب برمیگردم بر نمیگشتم! حالا نه که خیلی اینجا منتظرمن  پس خلاصه بگم و برم

.

پنج شروع کردم به تزم و بدون تمرکز پیش رفتم. یکمم سرم درد میکرد. کاره خاص نکردم فقط داده هامو برا تحلیله نوعه دوم اماده کردم.

.

مشاور دومم برا سه شنبه بهم وقت داد. باز دمش گرم. سه شمبه باس طرفای ظهر برم ولنجک و عصرشم که اوراله زبانه...عههههه کاش اورالشم همون فردا میگرفتن بابا

.

الف جونی با رییسش دعواش شده و استعفا داده از پوزیشنش...البته نگران نشید! اوشون رسمیه فقط نمیدونم چی تو کلشه که همچین کاری کرده. میگم از قبل بهش فک کرده بودی؟ میگه نه یهو عصبانی شدم ! کلا محافظه کاره و همه چیو بهم نمیگه. نگه بدرک! واللا! بشینم غصه اونم بخورم؟؟! نهههه عمرن! برگشته میگه بلخره من کیو بگیرم!!؟ فلانی رو؟ بهمانی رو؟ یا فلان کسکو؟ ( اینا رو میشناسم همشونو!) منم رو هر کدومشون که میگف چن تا عیب گذاشتم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهتره هیشکیو نگیره و دخدر خوب فعلا موجود نیس  میبینین چه روابط رمانتیکی بینمون حاکمه؟! نه جووونه من میبینین؟! خب البته همانطور که گفتم در پستی جدا باس یه توضیح مفصل بدم در مورد قضایای من و الف خان و همونجام میگم که چرا نمیزارم رابطه بکشه به فاز رمانتیکانه و عشقولمندانه!

.

برم بخابم ...فردا روز بهتری خواهد بود... انشاالله!

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 13:07

سلام ملی جونم من بیصبرانه منتظر داستانت هستم لطفا زودتر بنویسش
روزی چند بار به وبلاگت سر میزنم .

سلام ندا جون. ممنون که سر میزنی . چشم مینویسمش

شادی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 01:46

سلام دوباره
ولی خداییش من اومدم رفرش کردم دیدم هنوز آپ نکردی. کامنت هم گذاشتم. همش منتظر بودم ببینم کی می یایی. میخونمت. ینی مطمئنا خیلی ها میخوننت ولی شاید هنوز سختشونه کامنت بذارن. یه جورایی غریبه ان باهات شاید. با طرز نوشتن و انشات انس نگرفتن. مثلا صداقتی که توی اولای پست قبلی هستبرا خیلییا شاید شوک برانگیز بوده ولی کم کم عادت میکنن خواننده هات و از سرو کول وبلاگت بالا می رن.
بهرحال امیدوارم مث همیشه موفق باشی و کارات خوب پیش بره.
مشتاقانه منتظر شنیدن داستان الف جونی تم

سلام عسیسم. عخی ببخشید منتظر موندی من اونایی که کامنت نمیزارنو درک میکنم چون خودمم خیلی جاها میرم و میخونم ولی سختمه کامنت بزارم. و یکی مث شمام که کامنت میزاره واقعن لطفش رو میرسونه و مهربونیشو
خب من نمیخام تو وبلاگم ملاحظه داشته باشم! ملاحظه برا حرفای مربوط به خودمو منظورمه هاا . وگرنه که ادم خمه جا باس احترام بقیه رو داشته باشه ، ولی حرفایی که در مورده خودم و روزانه هامه رو دلی مینویسم و اون لحظه هر چی ب ذهنم برسه از روزانه هام و احساساتم میگم.
ممنونم شادی جونم ایشالا تو هم همیشه شاد و موفق باشی الف جونی رو باس بنویسم عاره. حتمن

Mohammad یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 01:41 http://Cafetia.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری ....
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن و کامنت بزار ....

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد