ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

زخم بستر گرفتم دیگه!

واااای باس ی فکری به حاله خودم بکنم! دارم زخم بستر میگیرم جدی جدی!  نشستنی زیرم بالشتک میزارماا ولی بازم افاقه نمیکنه!

.

از عصر بگم که بعد ناهار تا سه و نیم تحلیل زدم و بعدش خابیدم تا 5- خیر سرم نمیخاسم بخابم! بعدم پاشدم زبان خوندم تا 9 و نیم اینا و بعدشم چرخیدم تا الان باس خودم! ساختمون امروز شده بود عینهو قبرسون! نه رفتی نه امدی. بابا من تنهام خو بقیه چرا انقد کم صدان؟؟ یه اهنننی یه اوهونییییی... صدا از اجر در میاد از این همسایه های این ساختمون در نمیاد...واللا

.

صبح میخام زود پاشم برم سروقته ارگان اصلیه که باس مجوز کار تو سازمانه تابعشو بده. خانم مسئوله گف میتونن کمکم کنن و این هفته مرخصیه و از هفته دیگه بعد عید میتونم برم دمباله داده هام. منم سعی میکنم تا اونوقع این نامه مجوزه اوکی شه که البته بعید میدونم . روال اداریشو دو هفته پیش بینی میکنم! تا ببینیم چی میشه! وااااای تا ازادی باس برم و دقیقنم نمیدونم کجای ازادیه. ینی میدونمااا ولی تا حالا نرفتم.

.

از دوسته خاهرم خاسم باز یه کار کوچولو رو فایله قبلیه داده هام انجام بده. خدا خیرش بده ...آمین ... ولی اگه خودم اکسس رو وارد بودم انقدر مجبور نبودم رو بندازم به ملت!

.

امیدوارم از فردا هفته پرباری رو پیش رو داشته باشیم هممون و کارامون طبق روالی که دوس داریم پیش بره و انرژی زیادی داشته باشیم. یه عیدم که وسطشه واینو به فال نیک میگیرم از همینجا! فردا برگشتنی اگه شد از نیکو سرشت اش میگیرم....خیلی هوس کردم و یادم باشد که از داروخونه موس مو بگیرم و نرم کننده موی داو ...برا وز موهام! این موهای ملیه ایهاالناس، فقط دو تا گیسه مدل جودی ابوتیه کوتاه و دم موشی  هم این ور و اون ورش خودتون تجسم بفرمویین:

اینم از این!

برم دیگه

خدافظتون تا آپ بعدی

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 00:12

از خدا میخام همه ی کارات به خوبی پیش بره و شاد باشی

ممنونم عجیجممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد