ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

شروع یه روز خوب

سلام و صب بخیر چهار شنبه ، روزه خوب ، روزه زیبا، روزه فول انرژی

صبح برا نماز خواب موندم. ساعت هف و نیم بیدار شدم و نیمساعتی تو تلگرام چرخیدم. توی  یه گروه از بچه های دوران کارشناسی عضوم. یکی هس رو اعصابه. یه هفتس عضو شده و تنها سوالی هم که میپرسه از جماعت اینه که بچه داری؟! چنتا؟! انگار تنها کاری که تو زندگی میشه کرد بچه زاییدنه!! واللا! بی فرهنگ! ینی باورتون نمیشه ها. این خانم یه هفتس عضو شده و هر کس رو که میبینه یه پیامی تکستی جیزی گذاشته اولین چیزی که ازش میپرسه همینه! روانین ملت!! اون روزی هم ب جا اینکه مستقیم از خودم بپرسه توی گروه برگشته میگه بچه ها ی چیزی برا من سواله و اونم اینکه ملی ازدواج کرده؟ یکی دیگه هم گفته نه بابا هنوز! بعد اونوقتت این بی فرهنگم برگشته میگه خب پس حالا حالاها وقت داره! یا یه همچین چیزی! حالا نمیدونم منظورش دقیقن تیکه انداختن بود یا چی ولی کلا از همون اولش ادمه بالغی نبود از نظر اجتماعی. همون بی فرهنک بهش میاد ایشش! حرصم میده خب! منم از همون موقع هر وقت پیام میده یه جوری حالشو میگیرم...پا رو دم ملی نباس گذاشت! ملی مث یه بچه گربه ایه که با مردمکای مشکیه حسابی گشاد شدش نیگات میکنه و صدای خرخر کردنش دلتو میبره و خیلی هم نرمولک و ملوسه آمممممااااا اممممما خدا نیاره روزی رو که کسی پا رو دمبش بزاره اونوخ پلنگه زخم خورده وجودش بیدار میشه!  خلاصه اینجوریا

.

صبانه یه دونه تخم مرغ ابپز با یه قوطی کبریت پنیر و یه کف دس نون بربری خوردم و دو تا ماگ چایی هم روششش. نشد قیقاناخ بپزم! ینی غلبه کردم بر نفس اماره. عاخه از شما چه پنهون دیروز یه بسته پفک چرخیه چی توز خوردم . بعد اونوخت یه ظرف هم پوره فلفل بهروز گرفتم برا اولین بار. خیلی چیزه باحالیه...تنده هاااا تنددددد. پفکا رو میزدم توش میخوردم  برا همین دیگه امروز تعدی بی تعدی. برا نهارم هنو نمیدونم چی درست کنم. شاید خوراک لوبیا فریزریمو بخورم. اینم از این.

.

از نه تا نه و نیم رقصیدم ! عینه این خل و چلا! یه اهنگ عربی دیروز دانلود کردم و خیلی باحاله. هی خودمو تکون تکون دادم!!

.

الان یه ربع به دهه و من هیچ غلطه علمی نکردم. امروز هفدهمه و قرار بوده تحلیل فاز دومم نهایی بشه و ذهییییی خیال باطل میکردم! عب نداره قوی باش ملی! تا دوشنبه وقت دارم فعلا برا نهایی شدنه تحلیل این فاز و این چند روز حسابی روش کار میکنم. فایناله زبان یکشنبه رو هم باس بخونم ولی خیلی کم روش وقت خواهم گذاشت. خیلی کم .

.

دیگه چیزه قابل عرضی ندارم! الف جونی دیروز تو اسکایپ یه مدل خاصی دستاشو برده بود پشت سرش و سایه هم افتاده بود روش! بعد میگه این شکله چیه که درست شده با دستام؟ بش میگم نمیتونم تشخیص بدم! برگشته میگه قلبه! یکم که دقت کردم دیدم عاره راس میگه شکله یه قلبه ناقص الخلقه بد شکله کج و معوجه به خودشم گفتم عاره ولی قلبش کج و کولس! میگه این قلب نشونه عشق من به توئه  اولین باره ازین خضعبلات میگه! شایدم طبق معمول شوخی کرده و منو گذاشته سر کار...بعد پنج سال هنو شوخی جدیشو نمیتونم تشخیص بدم! بس که عینه عادمیزاد نیس! فک کنم عید غدیر میشه سالگرده قمریه اشنایی من با اقای الف. که نمیدونم اسم این رابطه رو چی بزارم ولی یه چیزی رو مطمئنم و اونم اینکه دوستای خوبی برا هم هستیم هر چند که هیچ وقت بدرده من نخورده و همیشه تو مشکلاتم تنها بودم ولی حداقل اینو مطمئنم که از ته دلش پیشرفته منو میخاد و  از خوشحالیام  خوشحال میشه...اینم باز خوبه نه؟ جای شکر داره وجود همچین کسایی...شکر

.

خوبه اون بالا چیزه قابل عرضی نداشتم! برم ببینم تا کجا پیش میره کارم...الهی به امید خودت...

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 16:34

راستى میشه به آقاى بز کوهى بگین
چرا مدتیه من نمیتونم براشون نظر بذارم
هرچى مینویسم ارسال نمیشه

چشم بهش میگم. ولی کامنت دونیش مشکلی نداره ها.

یاسمین چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 16:31

سلام و مبارکه
من شما رو از کامنتهاى وبلاگ بز کوهى جون میشناسم

سلام موچکررررم . خوش اومدین بازم تشیف بیارین

محمد الف چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 16:15

سلام بر دختر دانا ملی توانا
میگم دوز آبادانیتون خیلی زده بالا واقعا آبادانی هستی؟

سلام بر اغای الفه عزیز. ابادانی؟!؟ نههههه من اذریم! چرا فک کردین لاف اومدم؟! مگه چی گفتم؟

ندا چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 16:07

تو دختر باهوش موفق و "" قطعا خوشبختی ""هستی

وااااای چقد انرژی مثبتتتت ... مورسی ندا جونم اینهمه انرژی مثبت فقط از طرفه یه انسانه خیلی خوووب میتونه جاری بشه

ندا چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 13:10

سلام ملی جون چقدر عشق میکنم وقتی میبینم برای تک تک کارات برنامه ریزی داری مثل طرح درس میمونه.حتی وقت گذرونی هاتم هدف داره و واقعا من خیلی از روزانه های تو لذت میبرم کاش منم اینجوری بودم...

ندا جونم سلام. عزیزم نظر لطفته. حضور دوسای خوبی مث شماها بهم انرژی میده که روزانه هامو بنویسم اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد