ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

دوشنبه سرنوشت ساز!

امروز خانوم مسئول دیروزیه بهم جواب میده که بلخره این فاز اخرم قابل اجرا هس یا نیس.... خدایااااا لطفن هر آنچه خیر است پیش پامون قرار بده آمین

عوا راستی صب بخیرررر

صب بخیر بلاگ اسکای

صب بخیر خواننده ها

ساعت شش و نیم صب بیدار شده و نمازیدم...وسط نماز شک کردم که نیت کردم قبل شروع یا نه!! ولی از اونجایی که من کلا ادمه کثیرالشکی هستم که به لای جرز دیوارم شک داره بهش اعتنا نکردم   صبانه خورده(عاخرین دونه تخم مرغم بود دیگه از فردا املت نمیخورم صبونه!!) و سپس اومدم لبتاپمو روشنیدم...عوا یادم افتاد یه ماگ بیشتر چایی نخوردم! پاششم یه چایی بریزم باس خودم.

.

دارم کلنجار میرم برا تحلیلهام و داده هام...پوووووف ... هر کدوم از این فازا که بخاد بگذره جونه منم بالا میاره

.

میگمااا بنظره شما زشته ادم بخاد نذری یه غذای غیر متعارف بده؟! مثلا ماکارونی! خو راستش من یه نذری دارم و گفتم فلان تعداد غذا برای فقرا. دیگه نگفتم که غذاش چی باشه !  تازه ماکارونی خیلیم خوشمزس . البته فک نکنین میخام توش سویا بریزمااا. گوشته خالص! میخام یه چی باشه که هزینش کمتر باشه و پختشم خودم انجام بدم. خاهرم میگف نون پنیر هم می تونی بدی  گفتم اون که غذا نیست اون میشه صبونه! البته بگما طرفای ما برا هیات ها صبحانه هم نذر میکنن. مثلا نذر میکنن که صبحانه روز عاشورای فلان هیاتو بدن. ولی خب من نذرم غذا برا فقراست....یه کار دیگه هم میشه کرد. برنجشو از بیرون بگیرم و خورش قیمشو خودم درست کنم! این از ماکارونی راحت تر میشه برام ! درد سرشم کمتره. فقط ترسم ازینه که طبق معمول لپه هام سفت از عاب دربیان. مرغ هم میتونم بپزم مثلا رون بگیرم فقط و خوشمزه بپزم( نه رژیمی مدل ملیانه) و برنجشم از بیرون سفارش بدم! چیزی به ذهنتون نمیرسه شما؟ تعداد مثلا سی یا چهل تا غذا میخام فعلا ادا کنم.

.

دیروز به الف جونی زنگیدم برنداشت...بی ادب مثلا به تریج قباش برخورده سره یه قضایایی! حالا باس در مورد اوشون یه پست مفصل بنویسم سر صبر و حوصله تا شما خوانندگان محترم هم با داستانه الف جونی آشنا بشین...ببینین من با چه عجایب الخلقه هایی طرفم! واللا!

.

خدایا کمکم کن میبینی که نیاز دارم بهت  البته میدونم حواست بهم هستااا فغط خاسم یکم خودمو لوس کنم برات واللا!

فعلا همگانه شما رو به خداوند منان میسپارم تا آپ بعدی

روزه خوبی داشته باشین .... بخندین ... گوره بابای دنیا...واللا....یه طوری میشه دیگه بلخره!

بای بای!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد الف دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 17:38

خدا با توست .هر غذایی که گرسنه ای را:سیر کند مقبول ذرگاه اوست

خدا با من است همیشه و همه جا ... ممنونم
دقیقا همینطوره که می فرمایین

شادی دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 16:31

سلام خسته نباشی و نمازتون قبول
منو ترغیب کردی که بعد مدتها نماز صبح بخونم و خوندم٦:٣٧
ممنون.
بنظر منم همون مرغ رو بذاری بپزه با یه سری مخلفات کنارش و برنج رو هم خواستی از بیرون بگیری ،عالی میشه. کاش بهت نزدیک بودم خودم برنج رو برات می پختم و در آماده کردن مرغ هم کمکت میکردم. ان شالله ندرت قبول باشه.

سلام به رو ماهت قربونت.
عسیسسسم قبول باشه نمازت
تو چقد مهربونی شادی جووون عاره مرغ خیلی خوبه . من هم امکانات پخت برنجو اعم از اجاق بزرگ ندارم همم اینکه بلد نیسم و تجربه شو ندارم. برا همین مجبورم از بیرون بگیرم...خوش بحالت که بلدی و از پسش بر میای قبول حق باشه ممنونم. اگه خدا بخواد واسه قبل تاسوعا عاشورا که میخام یه سر برم ولایت اونموقع اداش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد