ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

خستمه :/

ینی الان کیا بیدارن؟

من معتقد به خواب شبه به موقع هستم . یعنی به نظرم دقیقا الان دیگه وقت رفتن به رختخوابه. خواب بموقع در شب باعث میشه صبح ادم با انرژی بیشتری از خواب بیدار شه...تازه دوره چشای ادم هم گود نمی افته و سیاه نمیشه!

.

امروز عصر سه ساعته تموم جون کندم فقط برای روشن شدنه یه مساله تو داده هام! البته قبول دارم یکم گیج میزنم ولی خداییش کار روی چند هزار داده هم کاره اسونی نیس خب امیدوارم مجبور نشم برا فاز دومم دوباره داده بیشتری بخام. شاید مجبور شم مراجعه کنم مرکز امار ایران. البته همه تلاشمه که این اتفاق نیوفته.

.

یکم پیوندامو مرتب کردم. وبلاگایی که قبلنا سر میزدم یا الان سر میزنمو اوردم توش. احتمالا کامل ترش کنم  

.

وای خستمه ...پاشم بخابم ...شبت بخیر اونی که همی الان داری اینجا رو میخونی!!

.

ندا نوشت: ندا جون کامنتت که بود . فک کنم تو اولین یادداشتم گذاشتیش و جوابشم داده بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد