ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

شنبه شروع هفتس!!

شنبه شروووع هفتس

وخته تلاش و کاره

یکشمبه و دوشمبه

هر کسی کاری داره

دیروز رو مقاله زپرتیه باز کار کردم و امروز دیگه نهاییش می کنم...کاریش نمونده ...قول میدم

میخام یه وایت برد بخرم بزنم تو حال و جدول زمان بندیمو روش بکشم و خلاصه جلو چشم باشه همش بلکه یکم بیشتر غیرت کنم  

امروز میزنگم به خانوم مسیولی که قراره برم پیشش برا داده های فاز نهاییم- همون شهرستانه که باس این هفته یه سر برم- ببینم رخصت میده فردا برم پیشش یا نه ...خدا خودش رحمم کنه تنها امیدم برا فاز نهایی همین شهرستان و همین خانومه..بقیه شهرستانا فاکتورای ورود به مطالعمو یا ندارن یا اگه دارن سیستمشون دستیه و نمیتونم داده هایی که میخامو استخراج کنم ... خدایا خداونداااا ... پلیز هلپ می پلیزززز...تو رو خدا هر کی از اینجا رد میشه یکم انرژی مثبت برام بفرسهههه...انرژی مثیبت نه هاااا مثبت! وااللا شانس که نداریم! ورندارین مثیبتاتونو بفرسین برامون!!

الان دانشکدم صبونه املت خورده و یک ربع پیاده روی کرده و تر و تمیس و منظم و مودب تا ظهر رو داده هام کار میکنم و برا نهار هم یا همون نهار فریزریامو میخورم یا برگشتنی زرشک پلو با مرغ میگیرم از رستوران دانشکده ایکس! میگن غذاش خوبه ولی امتحان نکردم تا حالا...این تابستونن تموم شه سلف بیاد واز کنه دلم برا غذاهای چرب و چیلیش تنگولیده! واللا!

تا ظهر رو داده هام کار میکنم....برم ببینم که چی میشه...خدایا به امید خودت فقطططط

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 12:57

چه آدم فعالی هستی ملی جون، چرا نباید موفق باشی توی کارات ؟ اتفاقا موفق میشی و من بهت قول میدم چون موفقیت یکی از مهم ترین فاکتوراش پشتکار و تلاشه که تو داری
دعات میکنم عزیزم

مرسی ندا جونیم . چقد دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد