ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

خسته ام و ناامید

سلام

بازم ظلم و بازم اجحاف در حقم

نمیدونم کی قراره تموم بشه این کابوسه زندگی ... دیگه انگیزه ای برا ادامش ندارم...حالم خوب نیست هیچ...کج دار و مریز دارم ادامه پیش میرم ... روزایی که حالم خوبه روزای خوبی نیستن! فقط من یه خوشحالیه فیک رو چسبوندم به اون روز تا بشه روزه خوب

احساس میکنم یک عمر دویدم و نرسیدم...حس خوبی نیست...نصیبه گرگ بیابون هم نشه الاهی ..................

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 23:32

سلام ملی جون کجایی؟ نگرانتم چرا خبری ازت نیست ؟ باید بدونی زندگی همه ادما پستی و بلندی بسیار داره و تنها راه جلوی پا اینه که یا قدرتشو داشته باشی و شرایطو تغییر بدی یااینکه کنار بیای درجا زدن چیزی رو عوض نمیکنه .

سلام ندا جون
می خواستم چن خطی بنویسم... راس میگی...از د تا یکی رو بایس انتخاب کرد...من البته هر دو رو پیش میبرم...یعنی سعی میکنم پیش ببرم...هم با شرایط کنار بیام و هم سعی کنم به نجات از این شرایط ببخشید نگرانت کردم دوستم

شیدا دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 00:59 http://79681.blogsky.com

سلام ملی
خدا رو شکر که حالت بهترههه خوشحال شدممم مراقب خودت باش

شیدا جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 01:25 http://79681.blogsky.com

سلام ملی مهربون و پرتلاش

عزیزم ایشالله هیییچوقت ناراحت و نا امید نباشی :)
ملی نگذار همینجوری این احساسات بد درت رخنه کنه... از یک مشاور و روانشناس کمک بگیر و‌ باهاش صحبت کن... همه تو زندگیشون برهه هایی پر از نا امیدی و بی انگیزگی دارن و میتونن پشت سر بگذارنش... برای توم ان شا الله به زودی زود تموم خواهد شد و راه جدیدت رو پیدا میکنی... امیدوار باش، برات دعا میکنیم بنظرم اینجا هم بیشتر بنویس بذار فکرات آزاد شه، همش تو دلت غصه بخوری که چی؟! :) حس میکنم آدم وقتی مینویسه همه جانبه تر فکر میکنه... و در آخر خالی میشه :)
ماااااااچچچچچ

سلام شیدا جون
الان خیلی بهترم
باید ساخت چاره ای نیست
ممنونم از پیام پرمهرت دختره مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد