ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

صرف فعله ر...ی...د...ن

ببقشین البته بخاطره عنوانه بی تربیتی ولی هیچی بهتر از این گویای مطلب نبود

سلام!خب دیروز مرخصی بودم و رفتم امتحان ایلس ازمایشی دادم تو تبریز و به بدترین شکل ممکن قسمته مصاحبش(اسپیکینگ) رو برگزار کردم! ینی تو این نه ماهی که کلاس میرم رو شما تصور کن...بعد بدترین جلسه ای که من توش به بدترین شکل ممکن با تیچرم حرفیدم هم بزار جلو چشمت....اینجوری بودم دیروز!

ریدینگ و رایتینگشو راضیتر بودم. ولی لیسینینگ رو هم خراب کردم که اونم بیشتر فک کنم بخاطر بد بودنه کیفیت صدا بود و بی هدفون بود خب. امتحان اصلی تو تهران هدفون میدن.

با همکلاسیه زبانم رفته بودم و اونم راضی نبود از خودش. بعدشم به پیشنهاده اوشون رفتیم پیزا خوردیم و به پیشنهاد من نفری یه جعبه شینیلی خریدیم و برگشتیم شهرمون پیروزمندانه!!!

.

برگشتم و رفتم زیره دوشه عاب و یکم گریه ناامیدی کردم و پریدم بیرون و وختمو تلف کردم تا شب شد و خسبیدم. البته قبلشم مقادیری غوره پاک کردم که بزرگه الان در حال تبدیل کردنشون به غوره غوره عست! غوره غوره اینجوریه که اب غوره رو میگیرن بعد یه مقدار هم غوره دون میکنن و میریزن تو شیشه  ابغوره رو میریزن روش و درشو میبندن و برا خودش میمونه و میشه غوره غوره!

.

میگم به نظرتون عایا با دو هفته زبان خوندنم میتونم موفق به گرفتنه نمره شش و نیم میشم؟! میدونین چیه؟ بسته به شانسم داره...اینکه در مکالمه حضوری  در مورد موضوعی بپرسه که بتونم صوبت کنم و مطالب بیاد تو ذهنم، اینکه از لحاظ روحی تو موده خوبی باشم.... اینکه متنای ریدینگ متنهای راحتی برام باشن...کلا شانس خیلی دخیل خواهد بود. اخه امتحانای ایلس اصن معلوم نمیکنه ! مثلا یه دوره امتحانشو ازمایشی میدم میبینی ریدینگشو گرفتم 30 از 40 و تو یه دوره بعدش نمرم افت میکنه! خب زبانم انقدر قوی نیست و دامنه لغاتم هم کمه. برا همین به معجزه شانس احتیاج دارم! وگرنه اگه کمی قوی تر بودم نیازی به شانس نداشتم!

.

دیه همین دیه. کلللی کار دارم برم ببینم به کجا میرسم. یه سند راهبردی باید تهیه کنم برا یکی از واحدای دانمون و یه کاره دیه برا یه واحده دیه. صبحم باس دو جا برم سر بزنم و بعدش بزنگم تبریز که اگه قرار ملاقاته ساعت دو  سرجاش بود برم قرار ملاقاته رو! همین دیه! هاااا باس نمره های درس زبانه بچه هارم وارد سامانه کنم...پووووف

.

بچه ها هوا گرمه ...یه کاری کنین لطفا! تو یه کاسه یه بار مصرف اب خنک بریزین و بزارین تو باغچه کوچتون یا دم دره تون اگه کوچه خلوته...یا هر جای مناسبی که پیشی ها و هاپوها بیان بخورن...گناه دارن ...تشنشونه خیلی...قوبونتون


نظرات 12 + ارسال نظر
Lady دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 13:03

سلام ملی جونم
از مهر پارسال که شروع کردی قبلش زبانت خوب بود یا مثه من صفر
اخه من زبانم صفره الان هم برا کنکور میخونم هم شاغلم میخام زبانو بزارم توی تایم دانشجویم میخوام ببینم توی این یکسالی که میخونی قبلش در چه حد بودی

سلام لیدی
ببین صفر ک نه نبودم. ریدینگم خوب بود چون کلی مقاله ب انگلیسی و اینا خوندن کارمه خب. موسسه زبان هم ک تهران بودم چهار ترم رفتم و سطح متوسط بودم. ینی تعیین سطحم کردن و افتادم متوسط. حتمن زبان بخون مهم نیس چ سطحی هسی. سعی کن کلاس بری ک هدفمندتر بخونی و اسپیکینگتم تقویت شه با صحبت در کلاس

Lady شنبه 30 تیر 1397 ساعت 22:11

سلام ملی جون
دوسه تا پست و باهم خوندم
چند ساله که روی زبان کار میکنی ؟
مطمئنم تو میتونی

سلام لیدی جون
از مهر پارسال تا اول بهمن تقریبا جدی خوندم.بعد که رفتم سر کار وقتم گرفته شد و نتونسم خوب بخونم. ولی خب هفته هفت هشت ساعت حداقل میخوندم. همین
ممنونم ازت

مرغ آمین شنبه 30 تیر 1397 ساعت 11:13

من 7 شدم ملی جون. اون موقع شرایط کاری برام پیش اومده خارج از کشور که خوب برخورد کرد به مسائل فوت مامانم نتونستم برم . ندیدم در مورد هدفون چیزی تو این سایتی که گفتی عزیزم آخه یوزر پسم از دوسال پیش یادم نیست!: ولی اگه بدن خیلی بهتره ایشالا می دن . منم باید دوباره امتحان بدم چون مدرکم اکسپایر شده . کلی هم مدرک برا ترجمه دارم اونایی هم که ترجمه کرده بودم باید دوباره تمدید اعتبار کنم ببین چققققدر بشه با این گرونی! راستی الان همون یک و چهل و پنج شده ؟ دوسال پیش من با 700 تومن امتحان دادم تازه می گفتم چقدر گرونه!!! ایشالا موفق باشی عزیزم ایشالا هممون به خواسته هامون برسیم آرزو می کنم هم من هم تو به همه ارزوهامون برسیم هرچه زودتر

وای امین خوش بحالت و افرین بهت که 7 شدی... خدا مادرتو رحمت کنه.
اره یک و شصت یا 40 بود هزینش ....الاهی آمین...چرا اقدام نمیکنی دوباره برا موقعیت کاری خارج از کشور؟

مرغ آمین جمعه 29 تیر 1397 ساعت 09:13

سلام عزیزم منم همون آیلتس تهران دادم ولی دو سال و نیم پیش! شاید شرایطش فرق کرده پس! خوب بهتر با هدفون خیلی راحتتره!

سلام امین...شایدم... تو چن شدی امین؟ راسدی چرا ایلتس دادی؟ فضولی نباشه البته
خدا کنه هدفون بدن
تیچرمم اخه میگف هدفون میدن...
ببین اینجا نوشته هدفون عار پرووایدد!
https://my.ieltsessentials.com/IELTS?countryId=95&testCentreLocationId=71&testModuleId=1&testVenueId=32&testSessionDate=2018-08-02T00:00:00&isSELT=false

مرغ آمین سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 09:55

سلام ملی جون خسته نباشی. عزیزم من امتحان ایلتش دادم تو تهران اما برای لیسنینگ هدفون نمی دن یعنی اصلا نمی شه برای اون همه آدم هدفون تهیه کرد. شما در یک سالن خیلی بزرگ می نشینی و از میکروفون لیسنینگ پخش می شه و باید به سوالا جواب بدی. موفق باشی و روی ایسنینگ خیلی کار کن چون معمولا نقطه ضعف ما ایرانیاست

سلام امین جون. تو کدوم مرکزش دادی؟ من ایلس تهران ثبتنام کردم و تو وبسایتش نوشته بود هدفون ارایه میشه. اونجوری با میکروفون خیلی خیلی بده. Msrt که من دادم هم همونطور بود. با میکروفون
مرسی امین جون برام دعا کن

بهار سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 00:56 http://likespring.blogsky.com

الهی الهی الهی که نمره ات همونی بشه که میخوای
میگم ملی جون ویزای کار رو خبر داری؟اونم ایلتس میخواد؟کلا اطلاعاتی داری ازش؟

سلام بهار
مرسی عزیزم دعام کن
ببین من ویزای کار انگلیس رو که بررسی کردم، نمره ایلس میخاد. البته کف براش نذاشته و لی خب لابد هر چی بیشتر بگیری پوئن بیشتری خواهی داشت برا گرفتن ویزا. کشورای دیگه رو نمیدونم

بعدم درسته تو اگهی های شغل یابی نمینویسن ک مدرک زیان میخان ولی خب اونا فرضشون اینه ک کسی ک دکترا داره دیگه زبانو مث بلبل صویت میکنع! وقتی ادم کار پژوهشی میخاد بگیره قطعا زبانش چه رایتینگ چه اسپیکینگ باید خوب باشه دیگه.

زهرآ دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 17:24

سلام عزیزمـ ایشالا امتحان راس راسکی اونطوری بشه که میخوای

سلام زهرا جون... خدا از دهنت بشنوفه ... برام دعا کن دوس جون

Hoda دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 01:13

سلام ملی جان،
من ۴ سال پیش آیلتز دادم و ۷.۳۰ شدم. به نظر من تسلط روی همه مهارت ها خیلی مهمه. باید تو امتحانات آزمایشی قطعا بالاتر از اون نمره ای بشی که می خوای، که مطمئن باشی توی امتحان اصلی مثلا ۶.۵ می شی( با توجه به استرس و جدید بودن سوال ها و تاپیک ها)
واقعیتش برعکس شما، به نظرم آیلتز اصلا شانسی نیست و نمره ها خیلی قابل پیش بینیه.
موفق باشی عزیز.

سلام هدی... خوش بحالت ... نمیدونم اخه مثلا من بعضی تست های ریدینگ رو ٣٠ تا درست میزنم و بعضی وقتا مثلا ٢٥ تا! لیسینینک هم همینطور.... نمیدونم ... سر اسپیکینگ تو ماکی که دادم خیلی استرس داشتم
ممنونم و مرسی از کامنتت

ایوا یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 20:15 http://mysecretdiary.blogsky

تابستانها برای پرنده هایخ میریزم توی کاسه زیر درختها تا بیایند و دل سیر بخورند تازه آبتنی هم میکنند. این مهربانی ها کوچک را خیلی دوست دارم. ممنونم که یادآوری میکنید تا مردم با حیوانات مهربان باشند.

ایوا یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 20:09 http://mysecretdiary.blogsky

سلام
رمز نمره آوردن آیلتس مهارت و دانش در کنار هم هست. امیدوارم موفق بشوی، من ۳ هفته ای نمره ۷ آکادمیک گرفتم و آزمون غیر ایرانی و زاده همین کشور بود با استانداردهای بالا ولی زبانم قوی بود و نمره ام را گرفتم.
برای خودت بهتره بیشتر کار کنی و بیشتر یاد بگیری. امیدوارم موفق بشی

افرین چ عالی
خدا کنه منم خوب بدم امتحانمو... ممنونم ازت

X جمعه 22 تیر 1397 ساعت 18:51

سلام ملی مهربون.چییطوری؟
اره ایلتس خعلی شانسکیه.مثلن اونی ک اسپیکینگ ازت میپرسه ازت خوشش بیاد یا نه.یا مثلن تصحیح رایتینگ.ب نظرم خعلی سلیقه ایه.ولی خدایی تفاوت نمرش تو آکادمیک دیگه خودشونو بکشن نیم نمرس.راسی 1 سوال.چون من تقریبن شرایطم مث شماس باهات خعلی همزادپنداری میکنم:)چند سالته؟چون من همش میترسم واسه اپلای تو اروپا ب سنمون گیر بدن
حالا ایشالا ک هرچی خیره همون اتفاق بیفته.خعلی خعلی موفق باشی

سلام ایکس جون. همممم این شانسکی بودنش در مورد من بیشتر صدق میکنه چون خیلی قوی نیسم.
من سی و شش سالمه ایکس. البته به روم نمیاد...بهم میاد فوقه فوقش سی سالم باشه یا حتی کمتر ببین چرا به سنمون گیر بدن؟ من میخام ویزای کار بگیرم! البته اگه تو مصاحبه های کاری قبولم کنن. تو برا چی میخای اپلای کنی؟ برا تحصیل؟ چن سالته؟
ببین من تو این سایتای شغل یابی که ثبت نام کردم تو هییییییچ کدوم از اگهی ها به سن و سال اشاره نشده! اصلا شرط سنی نذاشتن! حالا نمیدونم چطوریاس
مرسی ازت ایکس جون. تو هم موفخ باشی

گندم جمعه 22 تیر 1397 ساعت 13:34

ما غوره شور درست می کنیم همون غوره رو تو آب نمک می ریزیم با مقداری سیر و شوید و فلفل یک مدت که موند خوب میشه

چه خوب به نظرم خوشمزه میشه گندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد