ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 242.... مینی پست :)

سلام

دارم مقاله چهارممو تکمیل میکنم و به امید خدا امرز میفرستم استاد جون بحثشو ببینه. دفه پیش بحثشو دید و کلا رد کرد. امیدوارم ایندفه بپسنده. مقاله اولی که اکسپت گرفته از پاب مد( همونی که باهاش اجازه دفا گرفتم) مقاله دومی رفته زیر داوری و مقاله سومی هم الان نزدیکه دو ماهه تو مرحله reviewer assignment هستش! ینی دارن براش داور انتخاب میکنن. خو مگه انتخاب داور چقد طول میکشه؟! نگرانه جفته مقالاتمم...خدا کنه اکسپت شن چون بهترین مقالاته تزم همین شماره 2و3 هستن که فرستادمشون ژورناله پدر مادر دار.  چهارمی رو هم میخام بفرستم جای خوب اگه خدا بخاد.

.

صبونه املت معروف خوردم با چن قاشق مربا هویچ که خودم پختم. انصافن خیلی خوب شده خاله پری هم از دیشب اومده سراغم....خدایا شکرت...برم بقیه کارامو بکنم....شاید ازین به بعد هی بخام مینی پست بزارم! شاید!

.

من نمیبازم...ادامه میدم بازم....چون تنها فکری که دارم هدفهههه ( از اینجا دانلود و  بشنویدش ...ملانی فارسیشو خونده و شکیلا انگلیسیشو ...) اینجام کلیک کنید که برا ملانیه و فارسیش ! برا انیمیشنه زوتوپیا هست اهنگها

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدالف یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 22:21 http://parandnilgoon

آفرین بر دختر مثبت سرزمین قهرمان خیز آذربایجان به تو افتخار میکنم . بنویس و منتشر کن حتی اگر بعضی ها تاییدش نکنند

ممنونم اقای الف عزیز شما لطف داری منتشر میکنیییییمممممم

شبدر یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 14:24 http://fourleafclover.blogfa.com/

ملی عزیز خوبی ؟

عاره شبدرک...الان میپستم لینک کانالتم گرفتم مرسی بهم دادیش

زهرآ یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 09:52

سلام عزیزم روزت پساپس مبارک باشه
ایشالا که خوب باشی[قلب][ماچ]
عزیزم امیدوارم هرآنچه که خوشحالت میکنه خیر و صلاح خدا هم باشه

مرسی زهرا جونم روزه شمام بارک باشه...قربونت برم ...منم برا تو همینو میخام

آفرین جمعه 6 مرداد 1396 ساعت 00:08

ما خودمون دانیدیم و بعدشم دیدیم. حتما سعی کن کامل ببینیش(حتی شما دوستان عزیزی ک تا حالا ندیدینش). اره اهنگشم خیلی قشنگ و با نشاط و پر معنیه و حس خوب داره ، و من همون اصلیو انگلیسیشو دانیدَم و میگوشم و بسیار میلِذّتَم

آفرین پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 17:26

آفرین *نی‌نی*پستْ دوستْ
ایشالا ک مقالاتت خوب پیش میره و همونجور ک میخوای میشه منم دعا میکنم
واااااااای خداااااایا من عااااااشق انیمیشن زوتوپیا بودم (هستم و خواهم بود) خیییییلی قشنگ و جالب‌‌انگیز ناک و باحال‌مانند و دوسداشتنیه

من کامل ندیدمش باورت میشه؟!! هر بار نشستم توی ماهواره پاش یه اتفاغی افتاد که نتونم بقیشو ببینم ولی اهنگشو خیلی دوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد