ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

پاییز 99 هم نصف شد

چه خوبه شبایی که تو خوابی و وسطش صدای بارون میاد و بیدار میشی!!

البته امشب این اتفاق برا من نیوفتاد ولی شب قبل خواب از فکره این اتفاق کیفور شدم و بعد خوابیدم و صب که پاشدم دیدم بارون زده خوشال شدم!

.

خوش به حال پیشیا که میمونن تو خونه و این وقته روزو می خوابن ...این حسیه که صبح ها هر وقت بهشون صبونه میدم میاد سراغم

.

5 شمبه چن تا فایل صوتی درست کردم برا رادیو و جمعه صب فرستادم رف...امیدورام زیاد پخششون کنن. یه بیست تا دیگه اینام میخوام بسازونم....فایلای صوتی حداکثر دو دقیقه ای درباره سلامت در دورانه کرونا که بین برنامه ها مث تیزر تبلیغاتی پخش شه...

.

جمعه قرار بود رو یه مقاله کار کنم که نکردم! همون مقاله اولم که 4 جا رد شده. میخام یه دستی به سر و روش بکشم و بعد بفرستم برا بالتازار یه دور بخونه و غلطاشو بهم بگه! بلکه ارتقا بدیمش و یه جا دیه بفرسیمش که قبول کنن. البته تا الان فقط isi فرستادیم و شاید اگه همین الانم بفرسیم پاب مد بپذیرنش...

.

یه گزارش پژوهشی هم هس که باید تکمیل بشه...یه سومش انجام شده

برنامه ریزی برا جلسه ای که ده بار همینجا گفتم هنو رو زمینه

یه کاری که رییسم بهم داده (درباره بحث دارو) اونم هنو رو زمینه و کاریش نکردم

(دو مورد اخر دیگه داره اورژانسی میشه و باید اقدام عاجل براشون بکنم. ) خدا بخواد دیگه از فردا میوفتم رو اون دو تا و کار دیگه ای رو دس نمیزنم بلکه تکلیفشون روشن شه.

.

صب خاهری بزرگه رف اول وسطی رو برسونه و انگشت بزنه بعد بیاد دمبالم.. بربری هم خریده بود دستش درد نکنه. منتها دیر که کرد دیه من نشستم صبونمومو خوردم. نون و پنیر و گردو و ابهویچ با مخلوط اب لبو...بازم بزرگه گرفته بود دستش درد نکنه .

.

یه کپسول اکسیژن داره عموم که میخواد خیرات کنه برا بیمارستان. یه ساعت دیه میریم ازش بگیریم ببریم تحویل بدیم. دستشم درد نکنه ...

.

خو دیه من برم سراغه کارام...شب این فرصتو داشتم که زودتر بخوابم ولی باز شیطنت کردم و یک خوابیدم...الان یکم خوابالوئم....

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 01:40

خداقوت
راستی خوب شدی؟

قوبونت
عاره خعلی بهترم...موچکرم
ولی جالبه که هراز گاهی یه سرفه ای میزنم یا احساس سنگینی تو ریه م میکنم. نمیدونم شاید ویروس اطرافم زیاده...خب ما جزو 45 شهر فوقه قرمزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد