ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

14 اسفند 1402

سلام

با حال سرماخورده دارم براتون می نویسم

از 10 مهر به این ور این سومین باره که سرمای سختی می خورم و نمیدونم امسال چرا اینطوری شد

بدنم خیلی ضعیف تر شده ...البته فشار کاری و استرس های روحی و روانی و عاطفی هم قطعا تاثیرگذار بوده  و ایمنی بدنمو کم کرده.

.

هشتم و سیزدهم اسفند دو تا جلسه سنگین ارزیابی داشتیم که البته مجازی بود ولی اینکه مطالب رو باید اماده می کردم و با 7-8 نفر هماهنگ میشدم که قرار بود این مطالب رو ارائه بدند خیلی فشار زیادی بهم اورد

دیگه امروز رو نرفتم سرکار و نشستم خونه

بیستم هم باز ارزیاب داریم و این دفعه حضوری میان و خدا رو شکر که یه روز بیشتر نیستن.

دیگه این فشار مضاعف کمرشکن اینجا استوپ میکنه تاااااا اوایل اردیبهشت که ارزیابهای نهایی میان و اونجا دیگه رسما قراه من بیچاره بشم!

.

دیشب دلم برا مامانم تنگ شده بود...الان کجاست؟ چکار میکنه؟ منو یادشه؟ اصلا وجود داره؟ یا تموم شده؟....

دلم برا اون یارو هم تنگ شد تا حدی که خواستم بهش یه چیزی تو اینستا فوروارد کنم که خوب شد جلو خودمو گرفتم!

.

خونه نیازمنده کمی تمیزی و راست و ریست کردنه و همه رو گذاشتم برا بعد بیستم. البته 22 به بعد اینا فرصت میشه چون تا دو روزم عوارض بازدید ها ادامه داره معمولا.

بدیش اینه که ماه رمضون میاد و خیلی سخت میشه خونه تکونی با این شرایط. البته زیاد قرار نیست به خودم زحمت بدم چون تمیزگیه اساسی شده در شهریور ماه.

این همزمانی اصلن خوب نیس. نه شیرینیه عید رو میفهمیم نه ماه رمضونو...قاطی پاتی خوب نیس

دو سال دیگه خوبه که ماه رمضون میوفته بهمن اینا...اگه زنده باشم.

.

به صورت مبرم نیاز به حموم دارم! نهار هم چیزی نپختم  و فک نکنم هم پاشم بپزم....دلم عدس پلو میخاد. اگه بتونم قبل حموم اشپرخونه رو یه طی بکشم خیلی خوبه...جاروش زدم اشغال پاشغالاشو جم کردم. یه طی لازم داره.

برا عید حاله خرید ندارم. احتمالا فقط یه دست لباس بخرم برا سال تحویل یا مثلا برا مهمونی چیزی اگه اومد یا جایی اگه رفتیم. فعلا چیزی مد نظرم نیست. ذوقش رو هم ندارم. یه کمد پارچه ای هم میخام بخرم برا ساماندهی لباسام. همینا.

اون یارو برام گوشواره خریده بود ...بدل ها نه که طلا! همون موقع گوشامو بخاطرش سوراخ کردم....سوراخ گوشام گرفته بود چون خیلی وقت پیشا گوشام حساسیت دادن و گوشواره هامو دراوردم و دیگه نزدم. نزدم تااااااااااا اینکه دوباره بخاطر کادوهه گوشامو سوراخیدم. که اونم چند روز بعد از کات باز دوباره دردناک شد و دراوردمشون.

دو هفته پیش رفتم یه جفت گوشواره طلا خریدم به امید اینکه بزنم به گوشام. اونم امتحان که کردم دیدم دوباره گرفته....قسمت نیس من گوشواره بزنم به گوشم.

.

خابم گرفت دوباره. برم یکم بخابم ...