ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

سلام کرونا!!

سلام

بلیط گرفتم برا فردا

دارم میرم تهران! با قطار!!! دو شبم می مونم هتل!!! کرونا نگیرم صلوات

مجبورم برم...  هفته پیش سه روز فقط وقتمو از صب تا شب گذاشتم برا بارگذاری مدارکم و ثبت نام در وبسایت بنیاد ملی ن.خ.ب.گ.ا.ن

یه بار کلی مدارک تو یه سایت بارگذاری کردم و یه بار دیگه تو یه سایته دیگه!!! نوشتن مدارکمو از اول اسفند تا اخره خرداده سال بعد بررسی و نتیجه رو اعلام می کنن. ولی خب باید خیلی زودتر از اینا بررسی بشه و اعلام بشه به وزارت بهداشت...برا همین دارم میرم حضوری ببینم کسی پاسخگو هست بهم یا نه ...برام دعا کنید نتیجه بگیرم.

وزارت هم باید برم که کارشناسه مربوطه رو ببینم...خدا رحم کنه ...ازوناس که اصن اعصاب نداره ... دعا کنید درست راهنماییم کنه...ببینم چه گلی باید به سرم بگیرم.

یه سرم میخام برم علوم پزشکی مجازی...خو ثبت نام کردم برا ترم اوله ارشده مجازیه یه رشته ای! برامون خوبه...دوره برا هیات علمی هاس و اگر سه ترم رو بخونیم و پایان نامه بگذرونیم بهمون ارشد میدن. میخام برم با یکی دو تا از اساتید صحبت کنم ببینم می تونم از الان موضوع پایان نامه بردارم. خودم یه موضوعی تو ذهنمه که برا دانشکده محل کارمم خوبه. تا ببینیم چی میشه و خدا چی می خواد.

.

کاش این کرونا نبود. اونوخ عصرا با خیال راحت میرفتم خرید عید. پارسالم خرید عید نکردم ! امسال دیه میخام ی چیایی بگیرم اگه خدا بخواد...با استرس میرم بازار دیگه!

.

وای همینجوری کار پشت سر کار پیش میاد و من نمیرسم به هیچ چی! :( انقدر کارای نیمه کاره رو دستمه که نگو.خدا خودش کمک کنه... همین دیه....فعلا برم تا بعد