ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

حالم خوبه

سلام

دیروز به طرز معجزه آسایی حالم خود بخود بهتر شد...به همین راحتی! خب میشه گفت خدایا شکرت که هیچی حل نشده اما من حالم بهتر شد...هوا سرد و پاییزیه ولی از اون حالت غمگنانش دراومده نه؟ شایدم من عادت کردم دیگه به هوای پاییزی و الان دارم زیباییهاشو میبینم.

.

دیروز مواد اولیه لازانیا خریدم و برا اولین بار با سس سفید پختم! البته سس بشامل که درست نکردم و شیر ریختم توش! اگه توی اینستاگرام صدف بیوتی رو فالو می کنین از رو دسته اون درست کردم دقیقن. بد نشدش!

امروزم میخام پاستا با سس آلفردو درست کنم اگه خدا بخاد!

بشدت اشتهام وا شده و در خوردن نمیتونم ملاحظه کنم و سالم خوری کنم. خدا خودش بخیر بگذرونه.

.

از کاره کارشناسی که به عهدم گذاشته بودن و البته الان شش ماهی هست که راکد شده در وزارتخونه  و خبری ازش نیست دارم استعفا میدم. رییسه جدیده واحدی که کارشناسشم ادمی نیس که ارزشه زحمتای منو داشته باشه!

.

تعداد گربه های تحت سرپرستیم (اونایی که ازم غذا میگیرن) زیاد شده و روزی تقریبا 5 تا گربه رو غذا میدم. غذا خشک حیوونا هم گرونه خب...خرجم زیاد شده!

انرژی مثبت عجیبی ازشون میگیرم و خیلی در بهتر شدنه حالم بهم کمک میکنن. خدا خیرشون بده!

.

خدایا کی می خواد اون اتفاق خوب که میدونم تو راهه بیوفته؟ من منتظرشم خیلی وقته ....

نظرات 2 + ارسال نظر
شبدر سه‌شنبه 30 مهر 1398 ساعت 14:03

خدا رو شکر ... ان شاالله همیشه خوب باشی.88

Baran پنج‌شنبه 25 مهر 1398 ساعت 09:21

سلام؛الهی شکر،خدارو شکر خوب و
خوش باشین همیشه؛بلامیسر

سلام ...ممنونم باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد