ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اولین سرمای 98

اولین سرمای 98 مقارن شد با ناراحتی عمیق من سره اذیتهای این سازمان

هر روز بیشتر از روی قبل اذیتم میکنن و هر روز بیشتر از روز قبل فضا رو برام مسموم می کنن تا نتونم به فعالیتهام و کارام برسم... ولی من ادامه میدم و جون سخت تر از این حرفام.... تقریبا مطمئن شدم که آینده ای تو این دانشگده برام متصور نیست و قراره که دیر یا زود عذرم رو بخان. ولی مهم نیست ...من به راه خودم و به برنامه ای که ریختم و بهش امید دارم ادامه میدم با وجود تمام بی مهریها.

.

با گریه این پست رو مینویسم و می نویسم که یادم بمونه که کیا موجبات ناراحتیمو فراهم کردن...من فراموش نمی کنم ...

.

هنوز خبری از شغلی که براش اپلای کردم نیست و یحتمل در لیست ردی ها هستم که تا حالا خبری نشده...

.

برام دعا کنید .... دیگه نوشتنم نمیاد

نظرات 2 + ارسال نظر
شیدا سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 00:47 https://79681.blogsky.com/

ملی عزییییززززمممممم دعا میکنم برات

خوشحالم که الان بهتری

ممنونم ازت شیدا

Baran دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 17:26 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ملی بانوی عزیزمان شاءاله همه چی رو ب راه میشه:بلامیسر
خدایا مراقب ملی بانو باش

سلام...ممنونم باران ...الان خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد