ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اخه انقدر تلاطم؟!!!

سلام

هر هفته یه برنامه هر هفته یه تنش.... این چه وضشه عاخه؟

اول هفته اومدم سر کار خبردار شدم که رییس اون بخشی که من دارم باهاش کار میکنم رو میخان برکنار بکنن و یه ادمه لشه بیخود رو جاش بزارن. کی رو؟ همون هم اتاقیمو که حتی جواب سلامم رو هم نمیده! منم چن روز بهش سلامیدم و دیدم جواب نمیده دیه منم سلام نمیدم بهش....زنیکه دوزاری!!

شنبه من به اعصاب خوردی و نوشتنه نامه برا ابقای رییسه فعلیه واحده کذایی ک باهاش کار میکنم گذشت. ده جا زنگیده و یار جم کرده که حقش نا حق نشه. تازه یکم خیالمون راحت شده بود که خطررررر از سرمون رفع شده که دیروز رسید!!! جلسه اعضای هیات علمی بود با رییسه بوقه دانشکدمون. از حرفاش این رنگ و بو می اومد که میخاد منو بفرسته تو بیمارستان بشینم!!! عاخه من تو بیمارسان چکار دارم؟!!! دبیرخونه ای که به دستوره فرماندار و برا اجرای اون پروژه بزرگ باس تشکیل بشه رو ببرم تو بیمارستان تشکیل بدم؟ کلنگگگگ؟!!! ( خطاب به رییسه بوق!)

من باس تو حوزه ریاسته ستاد مرکزی دان باشم....من نه ....دبیرخونه این برنامه کوفتی که با تعریفش همه ابرو و اعصابمو گذاشتم کف دستم و قراره پدره خودمو دربیارم. هیچی دیه...باس بجنگم براش. بجنگم که بزارن تو یه اتاقه بی پنجره که چسبیده به ابدارخونه هس  بمونم! خدایا خداوندا کی نفرینم کرد راسشو بوگو؟!!! بوگو برم بزنم شل و پلش کنم!!

.

الان یادم افتاد که ترشی هامو باس سه هفته پیش از جولو افتاب برمیداشتم! البته که هوا خیلی سرده اینجا ولی خب باس بزارمشون گوشه حیات که سایه هسش. چارم اذر هم تولده بزرگس. فک نکنم بتونم مث پارسال خودم کیک بپزونم. شایدم تونسم نمیدونم! باید پاورپوینتای کلاسه دوشمبمو از همی الان درست کنم که شمبه و یه شمبه بتونم کیک بپزونم و تفلد بگیرم! برم فردا یا امروز عصرم براش کادو بخرم. لباس گرمه خونگی نداره. داره ها ولی همش تو اون یکی خونس. برم براش لباس گرم بگیرم مجبور نشه اون لباساشو از اونجا بیاره این ور. یکمم وسایل تولد بازی بخرم. و مواد لازم برا کیک تفلد. خوبه یه شمبه هم تهطیله. ب وسطی هم میگیم بیاد برا صرف کیک و تفلد بازی.

وخت نمیکنم کیک گنده بپزم یه اوچولوشو میپزم.

.

خو دیه فعلا تا همینجا نوشتنم میاد...یکم اعصابم خرده...برام دعا کنین که به ارامش برسم و حسودان و عنودان دست از تمرکز رو من بردارن. مواظبات بفرمایین از خودتون...قوبونه همتون و ماچ به کله هاتون

نظرات 2 + ارسال نظر
مرغ آمین شنبه 3 آذر 1397 ساعت 09:50

آفرین چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 16:07

سلام ب تو
مرسی نوشتی
تولد آجی بزرگه پیش پیش مبآاااارک سایه‌ش بالاسرتون برقرار ؛ امیدارم جشنِ دوره‌همیتون کُلی خوشبگذره و لذت ببرین
آرزو میکنم چالش های زندگیت ملایم تر شه؛ خودت قوی تر تر شی؛ آرامش بیشتری بدست بیاری؛ و حسای خوب همیشه همراهت باشن.

قلللبونتتت افرین جونی ممنونم از تبریکت الاهی آمین و یه عالمه خواسته های خوب برای توووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد