ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشتی کوتاه از قطار!

سلام

تو کوپم و روی تخت درازیدم و دعای جوشن کبیر هم که دیشب دانلودیدم تو گوشمه. هشت و نیم رفتم رستورانه قطار و یه قوری چای گرقتم و با یه بیسکوییت و دو تا لقمه نون پنیر که اورده بودم خوردم. ساندویچ کوکوهامو گذاشتم برا سحر. 

صبح یادم اومد که قرص ضد تهوع باس میخوردم قبل اذان! سرچیدم دیدم اگه قرص بخورم روزم میشکنه! دیگه بیخیال شدم و خداروشکر که مشکلی پیش نیومد! بعد افطار یکی خوردم چون معدم پر شده بود و خطری بودش! 

حوالی سخر میرسم ولایت و بهشونم دروغی گفتم اخرین قطار رو سوار شدم! فک میکنن قراره نه صب برسم!! خو پامیشه میاد خاهری و من راضی نیسم. حرفمم گوش نمیده! دیگه ی چن باریه اینجوری کلک میزنم!! اگه ملی پیداش نشد تا چن وخ دیگه خودتون اتومات ملتفت بشین که ملی رو سرقت کردن!! چون مجبورم ماشین شخصی بگیرم تا خونه. پس نگران بمونین همینطوری تا در اولین فرصت که وخت کنم و بیام عاپ کنم!! خخخخخخخ مردم عازار هم خودتی!!! 

نگران نشین باباو ! هر کی ملیو بدزده دو روز دیه با یه ساک اسکناس برش میگردونه ! میگه این دخدرو وردارین روش یه ساکم پول میدم هر کی ببرتش! بس که غر غر به جونش میزنم! 

.

 خو دیه نیشا بسته! شبه قدره مثلن! واللا!  به یادتونم... اینم بخشی از دعای جوشن:


اى آن که زیبایى را پدیدار نمودى، اى آن که زشتى را پوشاندی اى آن که بر گناه سرزنش نکردى، اى آن که پرده درى ننمودى، اى که گذشتت بزرگ، اى که نیکو درگذرى، ای آمرزگانیت فراگیر، اى دستت به مهر گشوده، اى شنواى هر نجوى، اى سرانجام هر گلایه

.

اى تکیه گاه آن که تکیه گاه ندارد، اى پشتیبان آن که پشتیبانى ندارد، اى اندوخته آن که اندوخته اى ندارد اى پناه آن که پناهى ندارد، اى فریادرس آن که فریادرسى ندارد، اى افتخار آن که افتخارى ندارد، اى عزّت آن که عزّتى ندارد اى مدد رسان آن که مددى ندارد، اى همدم آن که همدمى ندارد، اى ایمنی بخش آن که ایمنى ندارد

.

 اى آن که در پیمانش وفادار است، اى آن که در وفاداری اش پایدار است، اى آن که در پایداریاش والاست، اى آن که در والایی اش نزدیک است، اى آن که در نزدیکی اش با نرمى است، اى آن که در نرمیاش شریف است، اى آن که در شرفش با عزّت است، اى آن که در عزّتش بزرگ است، اى آن که در بزرگی اش شکوه مند است، اى آن که در شکوهش ستوده است

.

ای توشه ام در سختى، اى امیدم در ناگوارى، اى همدم در وحشت، اى همرهم در غربت اى سرپرستم در نعمت، اى فریادرسم در گرفتارى، اى رهنمایم در سرگردانى، اى توانگرى ام در تنگدستی اى پناهم در درماندگى، اى مددرسانم در پریشانى...

.
التماس دعا ....
نظرات 12 + ارسال نظر
مرغ آمین سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 11:47

کجایی ملی جونم؟

همی الان دارم می عاپم عامین جون

ناهید دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 17:19

کجایی ملی
چرا نمیای

سلام ناهید جون... سعی میکنم فردا بعاپم. خبر خاصی نیس خوبم

پیشی دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 15:33

سلام ملی جونم خوبی عشقم؟
ولایت خوش میگذره؟
ملی جوون یه سوال داشتم ازت عزیزم... میگم من الان داورهام مشخص شدن برای دفاع... شما که تجربه داری میشه بگی چیکار کنم و چطوری میتونم قبل از دفاعم خبیثانه بهشون نزدیک بشم میخوام قبل از دفاع نظرشون رو در مورد خودم و کارم مثبت کنم...

سلام پیشی.. مرسی عسیسم .
خب با رعایت جوانب احترام حضوری برو پیششون و فایل پایان نامتو بهشون بده( البته اگر وظیفه بردنه پایان نامه بعهده خودتونه) وختی هم فایلو دادی بهشون بگو خیلی خوشال میشم نظراتتونو بدونم در مورد کارم. من برا کارم زیاد زحمت کشیدم و قطعن نظرات شما میتونه کارم رو بهبود بده. یا مثلا اگه نزدیک به کاره تو مقاله ای چیزی داشتن و کار کردن بهشون بگو مقالتونو در فلان زمینه خوندم و خیلی بهم ایده داد و کمک کننده بود... خلاصه هندونه زیر بغلشون بزار تا میتونی. عسیسم مبارکت باشه دفاعت ایشالا همه چی عالی پیش بره
راستی اگرم بردنه فایل پایان بعهده خودتون نیس باز میتونی بری پیششون به این بهونه که استاد خاستم پیشاپیش ازتون تشکر کنم بابت قبول زحمت و حرفای بالا!

محمدالف یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 22:45 http://parandnilgoon

سلام ملی نازنین
از تبریز یه ریزه برامون بنویس .من تبریز را خیلی زیاد دوست دارم و برای مردمش بسیار احترام قایلم یاشاسین آذربایجان یاشاسین تبریز

سلام اقای الف... چشم مینبیسم! البته من برا یکی از شهرستانای اذربایجان شرقیم ولی سعی میکنم براتون ازش بنویسم یاشاسین اقای الف

مهشید شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 11:12

ملی جان سلام
نماز و روزه ها و دعا هات قبول درگاه حق . مواظب خودت باش و کم پیدا نشو عزیزم

سلام عسیسم... قربونت برم از شمام قبول باشه عزیزم ببخشین کم پیدا شدم سعی میکنم امشب یا فردا بعاپم

بهار جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 15:40 http://likespring.blogsky.com

قربونت برم خونه لحظات خوبی در کنار خونواده داشته باشی
به قول خودت برای همین خونواده نصفه و نیمه هم هزار بار خدارو شکر
التماس دعا ملی قشنگه

ممنونم ازت باهاریمحتاجم ب دعا عزیزم

آفرین جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 01:49

مرسے ملے جونم

خاهش افرین جونم

آفرین پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 19:33

منْ آفرین, در پاسخ بِ ندای عزیز:
مـــــــــــــــــــرررررسے نداااا *جونم* ؛ لطفت کم نشه *ممنونم* (با ریتم خونده بشه {قافیه هارَم مشخص کردم}) (منم برات ارزو های خوووب میکنم)

ملی میشه این کامنتِ من رو یِ گوشه از پست جدیدت هم بزاریش، ک ندا ببینه ازش تشکر کردم؟؟؟ -لطفا- مرسی

بعله که میشه حالا عجالتا اینجا تایید میکنم و هر وخ پست عاپیدم پیامتو میزارم

مرغ آمین پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 10:52

روزهای خوبی رو برات آرزو می کنم ملی جون

عسیسی منم برا تو

ندا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 09:28

سلام من یادم بهت بودو دعات کردم
آفرین جون شما رو هم دعا میکنم ان شالله هرچه زودتر مشکلت حل شه

سلام عسیسم ممنونم ندای مهربونم

محمدالف چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 21:53 http://parandnilgoon

داری میری تبریز؟ خوش بگذره در کنار خانواده

اوهوم رسیدم! ممنونم اقای الف، شمام خوش باشین

آفرین چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 03:17

سلام. ی اعتراف: با خوندنِ تیترِ پستِ قبلیت، یک آن جا خودم و شاک شدم (شرو ب خوندن ک کردم، فهمیدم چ خبره!!!)
چ تشابه جالبی؛ من هم حس ششم خییییلی قوی ای دارم؛ ک گاها خودمو هم متعجب میکنه.
خوبه اینجوری ک ساعتو بشون الکی گفتی، سورپرایز میشن و این خیلی خوب و باحال ماننده (حداقل من یکی ک سورپرایز شدنه خوب رو دوست)
ملی تو این چند شب‌آ و پای دیگ نذری و تو حال و هوای عرفانیت منو از یاد نبر و برام دعای مخصوص کن. لطفا. مسئله و گره ی خیییلی بزرگی تو زندگیم هست و همه ی وجود و همه زندگیم رو تحت شعاع قرار داده؛ واقعا ب دعای مخصوصت محتاجم و نیاز دارم. (مطمئن باش من ن تنها الان و این موقع ها، بلکه قبلا و همیشه ب فکرت و ب یادت بودم و هستم و برات دعا و ارزو کردم و میکنم و خواهم کرد)

عوخی عاره باحال شدش ، واقعن سورپرایز شدن چشم حتمن. محتاجم ب دعا. ایشالا به حق این شبها گره از مشکلاتت وا میشه تو دوس جونه وبلاگیه خودمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد