ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

تابلو اعلانات 2!

سلام دوستان جون

بشدت مشغوله کارای تزم تا فایل نهایی رو به جلسه فردا برسونم

خوشبختانه امروز رییس ساب کمیته موافقت کرد که مدارکمو فردا تو جلسه اصلی شورا مطرح کنن. غیر از خودش نماینده گروهه خودمون هم مدارکمو و تزمو دیدن و ایرادی نذاشتن روش. فقط رییس ساب کمیته گف دیسکاشنت کمه! تا صب باس بیشترش کنم و بعد پرینت بگیرم دوباره و بهشون بدم. اینم اضاف کنم که استاد مهربون سفارشمو به رییس ساب کمیته کرد که باهام موافقت کنن و کارمو عقب نندازن. خدایا شکرت. دو تا جعبه شیرینی کوچولو باس بگم از ولایت بیارن یکی برا استاد مهربونه و یکیم همین رییس ساب کمیته هه!

.

این از اهم اخبار حالا این زیری هارم بخونین لطفن!

.

- ملی یا همون ملیله نوشت: ملیله جون فایل توپ اموزش prize  که گفتی داریشو لطفا برام ایمیل کن ببینم میتونم از پسش بربیام یا نه! ایمیلمو اخر پست مینبیسم . دستت طلا  

- دوستانه وبلاگدار نوشت: بچه ها جون شرمنده میام و کامنت نمیزارم چون واقعن وختم کمه. میخونمتون ولی بیصدا... بویجه بهاری جونه عروسک خروسی و زهرا جونه عروس و پیشی جون که گفتی فک میکنی و شیدا جونه دمباله اتاخ و مینلا جون که ساعت خابت برگشته و ....

- دعام کنین

- مرسی خدا جون که انقده ماهی

ایمیلم: meli.mahtabi@gmail .com

نظرات 7 + ارسال نظر
شیدا سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 00:06

وایییییی کلی سوپرایزیدم که گفتی دنباله اتاقم

ملیله یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 15:50

امتحانمو دادم 100 درصد صحیح بود
ببخشید امروز خواب موندم و تا دیر بیدار شدم مدرسه دیر می شد نشد که بفرستم .
ولی یک راه حل دیگه هست ، خودت برو برشون دار اینجوری دردسر نصب دراپ باکس هم نداری .
ربات تلگرامش اینه :
@lmsRayadars_bot
بعد که وارد شدی به عنوان کاربر مهمان وارد شو و چون فقط می تونی یک دوره را انتخاب کنی حتما دوره نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای رو انتخاب کن و در هر مرحله روی محتوی دوره کلیک کن بعد جلسه 6 از هفته چهارم را که زدی سه فیلم اول در مورد پرزی هست
امیدوارم موفق بشی.

عاففففرین ملیله جونه زرنگممممم مرسییییی که بهم گفتیییییی ممنونم حتمننننن میرم سراغش. یه اکانت تو پرزی ساختم و امروزم فلشر پلیر نصبیدم رو لبتاب . بازم ممنون از لطفت

پیشی شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 23:15

مرسی عشق جان که با وجود کارات وبلاگا رو میخونی
انشاالله فردا با خبرای خوش

قوبونت پیشی ...ایشالا ایشالا

مرغ آمین شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 22:42

ملیله شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 16:14

راستی فکر کنم نشه فیلم را با ایمیل ارسال کرد تقریبا مطمئن هستم و باید از drop Box کرد لطفا تا فردا یا عصر نرم افزارش رو نصب کن و به من اعلام کن تا بتونم براتون ارسالش کنم

عه؟ دراپ باکس؟ باشه گلم. منم امروز مشغولم ببینم فردا چکار میکنم. هر وخ نصبیدم بهت میخبرم....مممنوونممم

ملی یا همون ملیله شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 16:12

الان از خواب ظهر پاشدم و یادم اومد که چند روز پیش همچین قولی بهت دادم ولی نیومدم جواب بخونم
امتحان ضمن خدمتی دارم که مجازیه و فردا برگزار میشه لذا به حجم کم باقیمونده نت محتاجم به همین دلیل اگه اجازه بدی چون حجم فایل فیلم (البته هنوز حجمشو ندیدم حدس می زنم ) زیاده فردا صبح اول وقت که طرح نتم رایگان هست براتون ارسال کنم ولی اگه خیلی عجله دارید فدای سرت همین حالا بفرستم

قربونت برم حتی فردا هم نفرستی طوری نیس. هر وقت تونسی بفرس . یا اگه از جایی دانلود کردی ادرسشو بهم بده که خودم برم بدانلودم. الااااهی ایشلا امتحانتو توپپپه تووووپ بدی

زیزا شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 15:00 http://zizaa.blogsky.com/

سلام
جالب بود
http://zizaa.blogsky.com/
شما هم سر بزنید
پشیمون نمی شید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد