ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

آخرین جمعه شهریور 95

نگاه به وایتبردم که میکنم از برنامم ده روز عقبم! در واقع الان نصف مقاله دوم رو باید نوشته میبودم! که هنوز سراغش نرفتم. چون تحلیلام سرانجام نگرفته و بدجوری هم گیر کرده.... و این خیلی بده. طبق معمول خوردم به بدشانسی.

.

استاد راهنمام جوابمو نمیده که بخایم مقاله اولی رو به سرانجام برسونیم و سابمیتش کنیم و اینم خیلی بده .

.

باید بیشتر مطالعه کنم ، شاید بشه مشکل مدلمو حل کنم خودم، مشاورا که ظاهرا سواد لازم رو ندارن...خاک تو سرشون!

.

در کل بوی بهبود ز اوضاع تزم نمیشنوم ... امیدوارم اوضاع روبراه شه هرچه سریع تر. البته شاید از یکشنبه استارت مقاله دوم رو زدم تا قبل از نهایی شدنه تحلیلا حداقل مقدمشو که میتونم بنویسم ! نوشتنه مقاله سخت ترین کاره دنیاس!! ولی ملی میتونه! میشناسینش که یککک سیریشه گیره پوست کلفته کرگدنیه که دومی نداره!!

.

به اقای پرند نیلگونه عزیر قول داده بودم دسته ملی رو بگیرم و ببرم یه حالی بهش بدم اخره هفته. ولی نشد. ینی سر قولم هستم ولی افتاد شمبه! اول میبرمش موهاشو ریشه گیری میکنم که خوشگل موشگل شه و بعدشم ببینم چکار دیگه ای میتونم بکنم براش! به ارایشگره گفتم موهامو رنگ که کرد برگردم خونه خودم رنگو بشورم. اونجا که برام میشوره میگه تا دو روز موهاتو نشور تا رنگش نره! منم که وسواس سریع میام یه دور میشورمش! و رنگش میره خو! و لذا ایندفه هماهنگ کردم که برام نشوره. پیاده 5 دقه راس تا سالن!

.

از هفته دیگه سلف دانشگاه دایره. دیگه نمیخاد اشپزی کنم ولی باس حواسم به حجم غذاهای چرب و چیل دانشگاه باشه. که توپول موپول نشم دوباره. غذا هم رزرو کردم دو روز پیش. اینم از این!

.

راستی نمره های زبانم زدن. شیم آن می! عب نداره بابا. پاس شدم و البته یه نمره متوسط گرفتم و زیادم ضایع نیست. ولی خب از من بعیده واقعا...دانشجو تحصیلات تکمیلی مملکت باشی و این بشه اوضاعه زبانت...یه فکر اساسی باس برا خودم بکنم بعد از دفاع.

.

اقای پرند نیلگون نوشت: چرا وبلاگتون برا من باز نمیشه؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 09:33

سلام ملی جان. خسته نباشی
مبارک موهات باشه. نگران نباش ان شالله کارا به خوبی پیش میره بانو

سلام عزیزه دلم...چه حسن تصادفی همی الان پست گذاشتم...قربونت برم ...موووووآآآآآآچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد