ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اولین یادداشتم

این اولین یادداشتمه

بعد از یک روز تلخ

اینجا قراره از غصه هام و خوشی هام ، استرسهامو و آرامش هام ، شکست ها و موفقیت هام و دل بستنها و دل بریدنهام ، گذشته و حال و آیندم و .... بنویسم .

خدا کنه که شروع این نگارش برام خوش یمن باشه...آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 23:00

الهی قربونت برم فکرت پیش خونه و اجاره شه. ان شالله درست میشه عزیزم. ولی منظورم اینجا بود. وبلاگت رو گفتم.
منم یه زمانی وبلاگ داشتم و یه جور خونه آرامش بود برام
بووس

عواااا من فک کردم خونهه واقعی رو میگیننن. خخخخخ . ممنونم دعا کن درست شه .
اره خودمم حس خوبی نسبت به این وبلاگ دارم و فک میکنم برام خوش یمن باشه بویژه با حضور دوستای خوبی مث شماها

شادی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 13:58

سلام
تبریک میگم
ان شالله خونه آرامش باشه برات. برای من بود تازمانیکه داشتمش.

سلام شادی جووون. ممنونم . خوش تشیف اوردین ببین البته خونه هه اجارش کردم یه ساله و الانم موعد تمدیدشه. نگرانیم بابته اینه که زیاد نیاره رو اجاره. عاره خونه خیلی خیلی بهتر از خابگاس . خیلی هااا

ماتروشکا پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 21:55

خوش اومدی جیگرطلا
کار خوبی کردی که شروع کردی به نوشتن
قلمت مانا

عوااا سلاااااامم...ماترییییش ...اولین موجود زنده غیره خودم تو این وبلااااگگگگگ...بفرمویین بفرمویین خوش تشیف اوردین...عوا دم در چرا بفرمویین بالا بشینین بفرمویین بازم تشیف بیارین خوشال میشمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد