ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

نتایج ایلتس

سلام دیروز نتایج ایلس رو دادن. شیش شدم. رایتینگم 5ونیم و ریدینگم هفت و اون دو تا مهارت دیه هم شش ....خب کاش شش و نیم میشدم. تیچرمم همینو گف و گف رایتینگ و اسپیکینگتو حداقل باس شش و نیم میشدی...شد دیه! مث همیشه من امتحانامو خراب میکنم! ولی خب همینم کافیه برا ویزا. دیروز رفیقم که انگلنده میگف نمره 5 ایلس هم برا ویزای کار کافیه و بیشتر نمیخاد. راسی این رفیقم (مشاور دوره ارشدم بود) گفتش یه هفتس که کاره یکی دیگه از دوستاش درست شده و شماره این دوستشو داد که ازش کمک بگیرم. حالا بگین این دوستش کیه؟ یه اقاییه هم رشته ایه من که تو دان ایران هیات علمیه! دقیقا تو همون گروهی که من دو هفته پیش درخاست دادم! و خب البته به گروهشون اطلاع نداده که داره میره. حالا امروز عصر قراره ب اغاهه بزنگم و راهنمایی ازش بگیرم. و بهشم میگم که درخواست دادم ب گروهشون چون بلخره تو جلسه گروه خواهد بود موقع طرح درخواسته من و اگر من بهش نگم هم خودش میفهمه و زشت میشه.

.

دیشب تا دو و نیم داشتم با همین رفیقم صوبت میکردم و حرفای ترسناکی زد...گف دلیل خیلی مهمی باید داشته باشی برا مهاجرت و این یه تصمیم بزرگه...میگف برا کانادا یا استرالیا اقدام کن که جامعه ایرانی بزرگتره و کمتر دلتنگ میشی....میگف جنس دلتنگیه غربت اینجا خیلی فرق داره با جنس دلتنگی غربت تو وطن خودت میگف اگه از جات راضی هسی بمون و خودتو اذیت نکن ....

.

خداجون! این اغاهه که داره میره انگلند...جاش خالی میشه...میشه خودت پارتیم بشی که ب جای این اغاهه منو بگیرن و پاشم برم تهروانات به جای مملکته غریب؟ میشه؟