ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

عنوانم نمیاد!!!

سلام بچه ها جونیا

خوبین موبین سلامتین؟منم شکر بد نیسم.

بچه ها دیروز برا ی شغلی اپلای کردم! وااای فک کنم نیگاشم نکنن حتی درخواستمو بزارین ببینیم خبرم میکنن برا مصاحبه!

این روزا مشغولم...کارای دان هم زیاده یکم. یه گزارشی هس که امروز باس تمومش کنم دیه و بزارمش کنار.

از فردام بشینم رو کارای ارائه های هفته دیه. یه ارائه مهم و سنگین دارم و یه ارائه متوسط. ایشالا که بخیر بگذره.

وضعیت شغلی هم هنو نامعلومه. مشخص نیس چی بشه. یه نفری ک بهش اعتماد نسبی دارم میگف برا خودت ی جا دیه پیدا کن و برو. دیروزم یکی دیه بهم میگف اگه مطمینی ک قرار نیس برات فراخوان بزنن برو یه جا دیه...ولی مشکل اینجاس که هیچ جا بدونه پارتی نمیشه رف. مخصوصا الان که وضعیت وزارت بهداشت خیلی خرابه و کلی بدهی داره و همش دنبال کاهش هزینن.

.

خیلی وخته از پیشیا چیزی نگفتم و اون روزم که روز جهانی گربه بودش! امروز صب به سه تاشون غذا دادم. به یکیشون ماست و دو تاشونم شریکی یه شیر خوردن...نوش جونشون.

.

چرا بعضیا انقد حسودن؟ حسودیه همممممممه رو هم میکنن. اصلا کلا کارشون حسودی کردنه! از یه الف بچه بگیر تا سگ و گربه تو خیابون و همکار و رییس و کارگر و مرئوس و ..... چرا واقعا؟! خدایا کمک کن که ما هیچ وقت اونجوری نشیم....خوبه دق نمیکنن از اینهمه حسادت؟!!

.

خو دیه برم. کوتاه بود میدونم...ولی حسش نیس دیه ...شرمنده دیه ببخشید ....خوش باشین

نظرات 1 + ارسال نظر
مرغ آمین سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 11:52

سلام عزیزم ایشالا همه چی درست می شه به بهترین نحو

سلام امین ایشالا ... ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد