ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

پاسخ یه سوالی :)

سلام بچه ها جون...راستش یکی ازم در مورد خونه یابی در تهران سوال کرده بود و من الان یادم افتاد که هنوز جوابشو ندادم...خب اینجا برات مینبیسم.

در پیدا کردن خونه خب ی سری فاکتورها رو باس توجه کنی. راه ها دوره  و ایا میخای نزدیک محل کارت خونه بیابی؟ من خونه ای ک یافتم بیس دقه پیاده با دانشکدمون فاصله داش و این برام خیلی مهم بود. من اعصابه هر روز هر روز سوار شدن به اتوبوس و بی ارتی و مترو و تو ترافیک موندن و خطر زده شدنه کیفم بین جمعیت مترو و بی ار تی رو نداشتم. برا همین همون حوالی میدون انقلاب خونه گرفتم.

تو پیدا کردنه خونه ها هم فاکتورای مهم رو بنویس. مثلا من حواسم بود راه ابها رو چک کنم. اینکه طبقات پایینی باشم بخاطر مشکل فشار عاب. اینکه اسانسور داشته باشه یا  نه ؟ که بهتره داشته باشه مخصوصا اگه طبقه سوم ب بالاس...اینکه بالکن داشته باشه(برا پهن کردن لباس) سقفا رو چک کن نم پس نداده باشه. ابگرمکن رو چک کن و .... حتما حتما موقع قرار داد بستن بگو که باید قراردادتون توی سامانه ثبت بشه. خونه های با پول پیشه خیلی زیاد این خطرو رو بنظرم داره ک موقه بلند شدن پولتو بسختی و با تاخیر بدن.... دیگه ..... من از سایت دیوار پیدا کرده بودم خونمو. قسمت اجاره رو انتخاب میکنی و بعد محله رو تو گزینه های سرچ انتخاب میکنی و مبالغ رهن و اجاره رو و سرچ میکنی.

https://divar.ir/tehran/%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/browse/%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86/

دیگه چی میخای بگم تو خصوصی بهم بگو :)

وسطه تابستونه امسالم گذشت

صبح هفده مردادی از نوعه نود و هفتیتون خوش ... الان منو از سر کار میشنوفین در حالیکه نشستم تو گرما و هنو کولرا رو نزدن و همکاره عتیقمم همی الان اومد تو و ابراز تعجب کرد که من چ عجب زود اومدم خب ساعات کاری ما هیات علمی ها از هشته و اینا چشم ندارن ببینن من دیرتر میام و احساس ترقیدگی بهشون دست میده سر دیرتر اومدنم! مخصوصن که طرف از مدیرای به اصطلاح ارشده این چس مثقال سازمان هم هس!

.

کلی کار برا انجام دارم و نمیدونم چطور برسم به همشون. اخرین روزی ک تهران بودم رفتم دان ایران و درخواست دادم ب ی دانشکده ای و نمیدونم چ نذر و نیازی بکنم و چطور از خدا بخوام که کارمو اینجا درست کنه. نمیدونم چطور

.

نمیدونم چرا نوشتنم نمیاد! خب الان باس شرو کنم به تکمیل یه گزارشی که تو دوران مرخصیم بایس تموم میکردم و  چون لبتابم قدیمیه و داده ها زیاد، نرم افزار ارور میداد و دیه گذاشتم که بیارم سر کار با کامه اینجا کار کنم. فک کنم امروز تا اخره وقت همین رو روش باشم. یه برنامه ریزی هم باس بکنم برا کاری ک بهم محول شده و اسممو رد کردن وزارت خونه ک من پیگیرش باشم. دوشنبه شب هم با استاد راهنما تو واتس اپ بودم و داشتیم رو مقالم که از داوری اومده دوماه پیش کار میکردیم و دیشب علی رغم قولی ک داده بود نیومد ادامشو بریم. امروز این گزارشه رو تموم کنم عالی میشه و میتونم از فردا صبح ها یکم وقت بزارم رو کتابه بالی ک تکمیلش کنم. هم دو فصلش رو کلا خودم مینویسم و همم بقیه فصلا رو که بقیه نوشتن رو باس یه دور بخونم و ادیت کنم تا حدی.

.

فعلا تا همینجا داشته باشیم امروزو تا ببینیم بعدن چی پیش میاد...