ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

تهرانم :)))

سلام

با گوشیم و عاپ کردن مشکله باهاش

امتحان ایلسمو چارشمبه و پنشمبه دادم و جمعه بازار و استراحت و شنبه کارگاه توی وزارتخونه و الانم ادامه کارگاهم :)

امتحانم بد نبود و دو هفته دیه نتایجو میدن برام دعا کنین لدفن.

.

چن روز بعد مرخصیم بود که یه خانم دکتری(پزشکه) که من چنتا کار براش انجام داده بودم و کمکشون کرده بودم تو کاراشون بهم محرمانه خبر داد که تو هیات رییسه دانشکده مطرح شده که به من و شش نفر دیه عدم نیاز بدن. این در حالی بود ک هفته قبلش من و رییسه دان با هم رفتیم پیشه فرماندار تا موافقتشو برا انجام اون طرح بین المللی بگیریم و گرفتیم و قرار شد نامه بزنن استانداری و ... 

حالا سه روز بعدش اسم منو اوردن  که بندازیمش بیرون :) اونم تو جلسه ای که مدیران ارشد اجراییه سازمان هم حضور دارن و اصن بقا یا عدم بقای یک هیات علمی  به اونا ربط نداره و تصمیم گیری در مورد سرنوشت یک هیات علمی  باید تو شورای اموزشی که همشون هیات علمی هستند مطرح بشه . 

پیرو این اتفاغ: 

چهارشنبه با رییس یه موسسه تحقیقاتی  تو تهران صحبتیدم و در جا با انتقالم به موسسش مخالفت کرد :) حالا مونده ماون اموزشیه یه جا دیه که دیروز زنگیدم و ورنداش و حالا ی ساعت دیه ک کارگاه تمومید دوباره میزنگم تا اگه بود برم ببینمش و میدونم ک پاسخ اوشون هم منفیه :) 

.

شب ده و نیم بلیط دارم و صبح میرسم ولایت و باس برم رای هم بدم واسه انتخاب مدیر گروه. هفته پیش مدیر گروه فعلی زنگید و گف اسمتو ب عنوان هیات موسس یه مرکز تحقیقاتی که قراره تاسیسش کنن مینبیسم  و عوضش بمن رای بده. قرار شد رزوممو بفرسم و الان ده روز  بیشتره ک نفرستادم و .... نخواهم فرستاد :)  

خب دیه گوشیو بزارم زمین زشته! نشستم اخره سالن و فقط پشتیای من میبینن ک من از اول جلسه دارم میتایپم ! 

خب! برام دعا کنین! سه شمبه ک برم سر کار کلی کارام ریخته رو هم، ک باس بهشون سامون بدم ، و منتظر باشم نتیجه زبانم بیاد و بعدم اقدام برا خرید  و ترجمه مدارک ارشد و کارشناسیم. 

مواظب خودتون باشید...

نظرات 5 + ارسال نظر
Lady سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 18:32

سلام ملی مهربون
میگن آدم ماشین باورهاشه
هرچی تصور کنی و باور کنی همون برات اتقاق میفته
ایشالله نمره زبانت اونطوری بشه که دوست داری
با آرزوی یه عالمه موفقیت

سلام لیدی جونم...ممنونم ازت یه عالمه ایشالا نمرم خوب میشه

آفرین سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 01:53

فدات بشم

سارکبیر دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 21:38

موفق باشی ... ان شااله نتیجه تلاش هاتو میگیری... خیلی زود:)

ممنونم سار کبیر

آفرین دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 12:44

درود بر ت دوسی جان

ی عالمه انرژی مثبت میفرستیم و دعا میکنیم؛

خودت رو رسیده ب اهدافت بدون؛ تصور کن، تجسم کن، و باور کن ؛ و بعدش قطعا خواهی رسید بشون؛ شک نکن

چَـــــــــشوم..؛ ت هم کُلّی مباظبت بنومای گلی

سلام افرین
چه خوشحال شدم دیدمت پیامتو

ندا یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 12:38

سلام ملب زود به زود لطفا بیا خبر بده

سلام نداجون
باشه سعی میکنم از این بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد