ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

جمعه اومد خوششش اومد

سلام

گفدم بیام عاپ کنم صرفنننن به خاطره شما ...چه گوناهی کردین هی میاین سر میزنین و خبری نیس!

.

خب سحری 3 و نیم پاشیدم و اومدم فرررر رو روشن کردم که پیزایی که از شب قبل پخیده بودم گرررم شه. میزو چیدم و رفدم سروخته بزرگه بیداریدمش و اومد خوردیم و آشامیدیم تااااااااااااااااااااا چهار و بیست و بعدشم سریع مسواکیدم و خلاص. تا بخام یکم با بزرگه غیبت کنم با زبونه روزه و یکم اینستا گردی کنم شد پنج و نیم دیه خوابیدم تااااااااا 11 بلا انقطاع...وای نههه یه انقطاع داشت و اونم زنگه پاپی طرفای نه بود که بعدش غط کردم و بازم خافیدم بعدش پاشیدم و ظرفا رو شستم و صبونه مامی رو دادم خورد و رفتم برا گربه تو کوچه غذا بزارم که هر چی پیش پیش کردم نیومد. برگشتم و یه فایلی رو ارسال کردم برا جلسه ای که فردا با مردکه تازه به دوران رسیده دوزاری به قول ندا  خواهم داشت  و بعدم فقط موزیک گوشیدم تا الان. موزیک جدید محسن چاووشی به نام خوزستان رو بدانلودید و بگوشید. اعتراضیه و دمشششش گرمممم. عالی حال میکنم هر حرکته اعتراضی رو میبینم و میشنوفم تو این مملکت ! ینی جیگرم از ته ته هاش حال میاداااا. به دو نفر که به بچه های بالا هم وصلن فرستادم و اصلنم نمیترسم که بخان برام بزنن! برن گم شن...بزار ببینن که ازشون نمیترسم! چه گهی میخان بخورن؟!!! از کار بیکارم کنن؟؟؟بدرک ! بزار بکنن! ینی وضعیته نارضایتیه من از اینم بدتر میخاد بشه؟!!! بزار بشه! واللا!

.

الانم میخام یه ساعتی حداقل زبان بخونم و بعدم پاشدم :

یک: کف اشپزخونه رو بسابم

دو: کف موزاییکای لخت مونده هال و پذیرایی رو بسابم

سه ع! : کمده تو اتاقو دسمال بکشم و مرتب کنم

چااار: موهامو ریشه گیری کنم

پنج: مانتوهامو بریزم تو ماشین بوشوره

شش: قرمزه سبزی بار بزارم برا سحره فردامون

.

همینا دیه...برین خوش باشین گزارش امروزو دادم! برام دعا کنین...برا هم  دعا کنیم ....خدایا .... ای پناهگاه آرزومندان ....