ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

همه جا سرد شده...

....گوگولی مگولی شده یادتونه رادش میخوند؟ تو ساعت خوش؟ همه جا سرد شده گوگولی مگولی شده؟؟؟ دقیقن وصف الحاله این روزای هوای ماس....

.

پریروز در اقدامی ضربتی رفدم و دو تا تخت فلزی و دو تا تشک رویال طبی و یه درایور و یه جاکفشی برا خونه مامی خردیم. یه دس فنجون نلبکی مهمان هم باس بخرم و سینی آبرودار!  اومدم خونه و تا خریدارو بفرستن و تمیسشون کنیم و بچینیمشون تو اتاق شد یک و نیم شب و ولی خیلی خوشگل شد اتاقمون. هر دو تا تختو گذاشتیم یه اتاق. ها راستی ست روبالشی و رو تختی و ملافه هم خریدم. با بالش.

.

فرشارو ک داده بودیم شستشو دیروز رسید و از اون ورم فرشایی که شمبه برا خونه مامی رفته و پسند کرده بودیم رو دیروز اوردن و انداختن کامل. حالا امروز باس بریم یکی کف اتاقها جاهاییش که بیرونه رو یه دور دسمال بکشیم و یکیم چنتا مبل رو که فرصت نشده شامپو فرش بزنم رو تمیس کنیم. تا بلخره خونه مامی بشه اسمشو گذاش خونه! چن روز بگذره بزرگه رو میرفسم خونه پاپی. بچه از بیست اسفند به این ور تو اتاق خودش نخابیده!

.

فردام که ماه رمضونه...ذوقشو دارم. ذوق ساعتهای سحر رو. برا نهار دیروز قرمه سبزی پخته بودم که یکمش مونده بود و گذاشتم تو یخچال برا سحر امشبمون. فقط باس کته بزارم. نهار امروزم باقالی پلو پختم و براشون گذاشتم. سهم وسطی رو هم میکشم که بزرگه اگه خاس بره سمته خونه پاپی ببره با خودش برا وسطی.

.

رییس دانمون بلخره عوض شد ادمی ک اومده ب جاش بنظر ادمه خوبیه ولی..... یادتونه پارسال بهتون گفدم یه مرکز تحقیقاتی هس که رییسش یه ادمه سیاسیه عوضیه و موقعیت شغلی برام گیر اومده بود تو اون مرکز و من بخاطره عوضی بودنه رییسه اون مرکز نخاستم برم سمتشون و این در حالی بود که مرکزه تو تهران بود؟! خب خب خب!!! حالا حدس بزنین چی شده یا بعبارتی قراره چی بشه! : دیروز که رفتم برا عرض تبریک برا رییس جدید وسط صوبتاش برگش گف فلونی رو میشناسی؟ گفدم بله دورادور(الکی ! عینه کف دسم میشناسمش فلونی رو!!) گف صوبت کردم باهاش بیاد از تهران اینجا گاه گاهی و بهمون مشاوره بده  و با هم برا کاهش هزینه های سازمان تلاش کنید!!... خب دوسدان تونسین حدس بزنین که فلونی کیه؟؟؟؟!! خب نمیگم کیه و امیدوارم با توجه به شناختی که از شاس گل و بلبل من در طی این دو سال همراهی کسب کرده باشین درست حدس زده باشین

.

امروز یکی از کلاسام تموم میشه و هفته بعد هم برا اون یکی کلاسم چهار تا جلسه یه جا گذاشتم که اونم قالش کنده شه. البته اگه به خودم بود میکشوندم تا هفته بعد و اخرین جلسه کلاسم میشد هفتم خرداد ولی خب به خودم نیس!! به اون جغله هاس که از چهارم به بعد میخان برن فرجه

.

این هفته کلاس زبانمو تطیل کردم - کلاسم دوشمبه هاس- چرا؟ خب چون جمعه تا 4 صب خونه مامی رو تمیس میکردیم با بزرگه و صب با  حالته بغض از خستگی رفتم سر کار و عصرشم که رفتیم فرش بینون و تا رسیدم خونه غش کردم . یه شمبه هم تطمه خستگیه روز قبل بود و اصن دیه برا دوشنبه نه جون و نه فرصت حل تمرین داشتم برا همین لغویدمش و چه خوب هم کردم چون همونطور که در بالا اشاره شد! رفتم خرید ضربتیه تخت و چیدن اتاقمون و فلان.

.

خدایا خداوندا...فردا رمضونه...تو رو به حق این ماه و دلای غصه داره همه اونایی که این ماه رو بهونه ای میبینن که بتونن بیان در خونت و ازت درده دلشونو بخان قسم میدیم که بهمون مهربونتر از قبل نگا بنداز که بهش محتاجیم سخت... ما رو در راهی قرار بده که بیشترین رضایت قلبی رو از زندگیمون داشته باشیم.... خدایا من از وضعیتم راضی نیسم و این ناشکری نیست فقط دلم اوضاعه بهتری میخاد و اینکه  درهایی رو که میزنم به روم وا بشه و پشتشون نمونم...همین ... و ... آمین

.

بچه ها موقع سحر اگه بیدار شدین دعام کنین...منم دعاتون میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
شیدا دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 01:22 http://79681.blogsky.com

عع ملی جون چه خوب کردی رفتی خرید واسه خونه مامان لابد مامانتم ته دلش کلی بهت افتخار کرده موبارکه
الهی همیشه همینقدر پرتوان و مستقل و آگاه باشی

هممم خوشال میشه براش خرید میکنم...البته این دفه دویست ازش گرفتم که برم براش فنجون نلبکی و سینی برا جلو مهمون بخرم! خو پولام هدر میشه هی بخام خرید کنم
عی بابا شیدا کدوم مستقل...استقلال همش این نیس که حقوق و درامد داشته باشی. استقلال ینی خونه زندگی جدا و مستقل در کنار درامدی که داری

پیشی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 23:52

انشاالله که شاهد پیشرفتت باشم ملیِ عزیزم... چون لایقش هستی

ممنونم پیشیم جون...ایشالا تو هم به همه اهدافت برسی و راضی باشی قلبا

مرغ آمین پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 14:07

التماس دعای مخصوص ملی جون

قوبونت برم محتاجم ب دعا

بهار چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 23:58 http://likespring.blogsky.com

سلام گلم
رییس جدید انشاالله آدم باشه..امیدوارم...
بند و بساط نو مبارررررررک...الهی که به شادی
راستی مامان چطوره؟بهترن انشالله؟
ماه رمضانت مبارررک
التماس دعای شدید دارم ازت مهربون خانوم

سلام باهار
امیدوارم منم
قوبونت ...مامانم خوبه. خیلی مستقل تر شده...البته اگه بزرگه بزاره و لوسش نکنه هی رمضانه تو هم مبارک و منم التماس دعا دارم ازت بهار جون

ملیله چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 14:11

سلام ملی جون خریدهات مبارک باشه
التماس دعا دارم و امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی
الان اینجا یک بارون شدید میاد که از گوگولی هم اون ور تره

سلام ملیل جونقوبونت
محتاجم ب دعا و مرسی ازت
اوخی...خوش اومده بارون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد