ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت ساله نویی

سلام

عیدتون مجددا مبارک

امیدوارم تعطیلات به خوبی گذشته باشه تا الان براتون

من از یه شمبه که میام سر کار طرفای دو و نیم بر میگردم خونه . در واقع سرراه نون میخرم و میرم  خونه مامی و میرسونمش دسشوری و بعدم نهارشو میدم میخوره تا خاهریا بیان . تو این فرصت هم نهار فرداش رو بار میزارم و اب میوه براش میگیرم و بقیه کارای خرده ریز و اگه فرصت بشه یه چرته یمساعته هم میزنم. طرفای هشت و نیم اینا هم راه میوفتم سمته خونه. دو شبه که وسطی هم کلا رفته خونه مامی و شبا اون میبردش دشوری. طفلی بزرگه حسابی سینوزیتش عود کرده و صداش گفته. دیروز براشون سوپ مرغ پختم با کلی سبزیجات و امروزم قراره برم براشون اش بار بزارم. 

.

دو روز گذشته رو فقط طرف صبح تونستم ب کارای خودم برسم و طبق معمول هم لاکپشتی پیش رفتم. ولی بازم خوبه از هیچی بهتره. متاسفانه کلی کار عقب افتاده دارم( کارای شخصیه علمی نه کاره سازمانی) و باید برسونم و انجامشون بدم. اگه امروز تا دو ظهر بتونم یکی از مشقامو تموم کنم عالیه...خدایا کمک کن بتونم.

- سه چارتا هم مقاله پرینت کردم که باس قسمته متدشونو حداقل بخونم.  میخام اگه بشه یه پروژه ای رو شروع کنم تو شهرمون. پروژه بزرگیه و خوب میشه اگه بشه. بهرحال نباس بیکار بگردم تو سازمان و به نفعم نیس. یکی دو تا هم مقاله خوب از توش درمیاد که باز به نفعمه. تهیه پروپوزال و استارت پروژه از کارای یکی دو ماهه ایندس که باس انجام بشه

- از کارای پارسالم هم دو تا مقاله مونده. یکیش ناقصه  و اون یکی فقط ایدش تو ذهنمه. اونارم زودتر باس به سرانجام برسونم.

- برای کلاسی که دارم و از اول اردیبهشت شروع میشه هم باس مطالعه کنم. زبان تخصصیه ! گفته بودم؟ بهرحال باس مطالعه کنم حتما.

- زبانم زبانم زبانم...دو ماه زبان نخوندم و این خیلی بده. بایس جدی با تیچر صوبت کنم ببینم بعد عید میتونیم دوباره کلاسامونو مرتب بزاریم یا نه. حتمن باس بشینم و درست زبانمو ادامه بدم. یه دور امتحان ایلتس دادن هم از برنامه های بهاره امساله اگه خدا بخاد. برم یه دور امتحانشو بدم ببینم نمره چن میارم.

.

مقاله سومم هم که سه ماهه از داوری اومده و اصلاحش کردم و از هر طریقی به استاد راهنمام پیام میدم که ببیندش جوابمو نمیده. خدایا کمک کن که دلش رحم بیاد و جوابمو بده و مقاله رو ببینه. حتمن باس ببیندش. میترسم انقدر جوابه داوری رو ندیم که ردش کنن و پروندشو ببندن. نمیدونم چه خاکی باس به سرم بریزم اونموقع. خدایاااااا

.

مقاله چهارمم هم دوباره رد شد و باس بفرسم یه جا دیه.  نمیدونم اسمش چی چیه ولی خلاصش اینه :SAGE فک کنم مجموعه کتابخانه هس یا چیه. یه بخشی داره به نام TRANSFER DESK که وختی ژورنالی مقالتو رد میکنه این میزه میگه اگه بخای برا مقالت زورناله مناسب پیشنهاد بدیم. منم قبول کردم و منتظرم ببینم چه زورنالی رو پیشنهاد میدن برا مقاله چهارمم. سه جا تا حالا ردش کردن.  نمیخام ژورناله ISI داخلی بفرسسم و میخام خارجکی باشه. خدایا اونم لطفن کمک کن

.

دو شبه تنها تو خونه میخابم و قبل 12 رو کاناپه غش میکنم. اصن نمیترسم خدا رو شکر. قبلا تنهایی تو خونه میترسیدم.

.

وختی تصور میکنم خودمو که رفتم برا پست تو یه مملکت دیگه ترس همه وجودمو میگیره ... خدایا کمکم کننننن ... میخاستم وضعیت شغلیم استیبل بشه و بعد برم....شغله اینجامو دوس ندارم خو خدایا ناشکری نمیکنم به قرعان فغط خاستاره پیشرفتم همین  ... باشه عزیزم؟!! (ب قوله پیشی جانم )

.

خب دیه برم شروع کنم به کارام....خدایا به امید خودت


نظرات 2 + ارسال نظر
پیشی چهارشنبه 8 فروردین 1397 ساعت 01:58

انشاالله عزیزدلم... لایق پیشرفتی عشقم

سلام پیشیم جون قوبونت

مرغ آمین سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 20:16

عزیزم ایشالا بهترینا برات پیش بیاد

قوبونت مرغ آمین جون...همچنین برا شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد