ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

جهت استحضار

سلام بچه ها جون

مرسی خیلی بابت پیاماتون ... خوشالم که دوستای ب این خوبی دارم. ببخشین تایید نکردم ... الانم صرفا گفتم این پستو بزارم و مطلعتون کنم. مامیم امروز ترخیص شد و حالشم خوبه. ازمایشا هم چیزی نشون نداد و دکترا گفتن عفونت خونشم یحتمل بخاطر سرماخوردگیش بوده و مسمومیت ( البته سرماخوردگی بصورت عطسه و صرفه و اینا نداشت و بنظرم  انفولانزای گوارشی ای چیزی بوده) 

دیه بزرگه پیششه و بهش میرسه. منم دو روزه دس تنها دارم خونه تکونی میکنم و پدرم دراومده، باز سال پیش بزرگه عصرا کمک میکرد ولی الان با اوضاعه پیش اومده کمک کسیو ندارم و کمر درد گرفتم دیه :( 

قضیه مامی هشدار و زنگ خطری بود برامون ک چ راحت ممکن بود خدای نکرده اتفاق جبران ناپذیری بیوفته. دیگه ازین ب بعد باس هر روز پیشش باشیم. ارتروز دست و پاهاشم حسابی عوده و خبر ندارم متخصص تو این مورد چی گفته، فک کنم تنها راهش جراحی باشع چون با این اوضاع مامی تقریبن نیمه فلجه :( 

خب من برم بخابم مردم از خستگی .... شبتون خوش :*

نظرات 6 + ارسال نظر
آفرین دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 22:06

سلام ملی
تولدت مبــــآاااک (با پنج روز تاخیر)
برا مامانت ناراحت شدم.ولی شکر ک چیز خاص‌تری نبود و مرخص شد. گاهی بعضی اتفاقا یِ تلنگره تا حواسمون بیشتر ب دارایی های زندگیمون جمع شه...
خسته نباشید و خداقوت برا خونه‌تکونیِ یِ تنه
و سال نو و عیدت هم پیشاپیش میمون و مبارک. امیده ک سال ۹۷سال خوب و خوشی برا ت، من و هممون باشه ؛ پر از شادی،نشاط،خنده،حس و حال خوب،سلامتی،تندرستی،آرامش،آسایش،خوشبختی،موفقیت و یِ عااالمه اتفاقا و سوپرایزای خووووب
امضاء؛ دوستدارِ تُ آفــــریڹ

سلام افرین
قربونت و ببخشید دیر تایید کردم
اره یه تلنگر بود که بیشتر مواظبش باشیم
سال نوی تو هم مبارک و برات بهترینا رو میخام و بالاترین اراده ها که قشنگترین شروع ها رو داشته باشی
قربونت برم

گلاویژ یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 06:05 http://shade.blog.ir

وای من خیلی دیر اومدم، تولدت با تاخیر خیـــــلی مبــــــارک

پست پایینو که می خوندم خیلی ناراحت شدم براشون خداروشکر که الان حالشون بهتره

سلام قربونت گلاویژ ممنونم ازت
عاره ولی خب بخیر گذشت...ببخشید ناراحت شدی

ملیله شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 18:03

الهی شکر که حالشون بهتره
لطفا از نظر تنگی کانال نخاعی هم چکشون کنید همین مشکل رو مادربزرگم داشتند و با یک عمل تقریبا ساده از حالت کرختی در اومدند ولی خوب آرتروز زانو و شانه همچنان است

عاره بهتره ملیله جون...ممنونم که به یادم بودی و عیدت دوباره مبارک

شیدا شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 03:13

سلام ملی جون
عزیزم امیدوارم حال مامانتون حالا که پیشش هستین زودتر خوب خوب شه و مطمئنا همین طور میشه
ملی جان خودت و اذیت نکن با خونه تکونی، خودت و سلامتیت مهم ترین :))) خونه های این دوره زمونه همیشه تمیزن. اگر درد داری کلا بیخیالش شو و انرژیتو و حفظ کن برای سال جدییید:)))
آرزو میکنم سال بسیار پر برکتی باشه برات در کنار سلامتی و خوشحالی تمام اعضا خانواده‌ات

سلام شیدا جون
عاره بهتره و ممنونم از لطفت عاخرش تمومید خونه تکونی و شرحشو نوشتم
منم برات بهترین ها رو از خدا میخام و بالاترین قدرتها و اراده ها برای شروع کارایی که دوس داری ...دسته خدا همیشه همرات

مرغ آمین جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 14:04

راستی ملی جون سر سال تحویل التماس دعای مخصوص دارم ازت

قربونت برم محتاجم به دعا حتما سر سره هفتسینه مون امروز دعات میکنم و اون روزم سر سال تحویل دعای جمعی کردم دوستای مجازیمو(عاخه کامنتتو ندیده بودم)

مرغ آمین جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 14:01

سلام ملی جون خسته نباشی خدا رو شکر حال مامانت بهتره. اره خونه تکونی دمار از روزگار منم درآورده! هلاککککم!

سلام قربانت...عاره شکر خوبه...خیلی بده خونه تکونی مخصوصا اگه حاله دله ادم خوش نباشه ...تو هم خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد