ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت ٢٩٢ .... ترس ترس ترس

ترس بزرگی ب دلم نشسته 

اومدم باهاتون شیرش کنم و برم... شرمنده دیگه! شایدم برا ثبت در تاریخه! 

ترس از سرنوشت مقاله هام و ترس از اقدام برا خارج 

اگه مقاله هام جای درست چاپ نشن چه خاکی ب سرم بریزم؟!؟ اگه اصن چاپ نشن چی؟!؟ خدایا؟!؟ 

حالا فرض که چاپ شدن!  اونم جای درست! بعدش من ول کنم کارمو پاشم برم اون ور... اگه اون ور با مخ خوردم زمین چی؟!؟ اگه مث سگ پشیمون شدم که کارمو اینجا ول کردم چی؟!؟ 

فرض که رفتم اون ور و پشیمونم نشدم و تونستم از پسش بربیام! بعدش چی؟!؟ قراره تا اخره عمرم یه دنیا فاصله داشته باشم از خونوادم؟!؟؟ تهران یا شیراز یا اهواز نیس که شب اگه اراده کنم ده ساعت بعدش بتونم تو خونمون باشم !! ما داریم پیر میشیم! ینی بلخره پیر میشیم بهم احتیاج داریم! حالا پیری هیچی! من برم اون ور ما هنر کنیم سالی چن روز فغط کناره هم میتونیم باشیم! ینی سهم من از زندگیه خونوادگی فغط سالی چن روزه!!؟ نگین شوهر میکنی و خونواده خودتو تشکیل میدی اولا من شوهر بکن نیسم ینی اهلش نیسم و دومن  پس سهم خاهرام از من چی میشه؟!؟ 

گفتم کارم؟!؟؟ کدوم کارم؟!؟ اصن قرار هس حکممو بزنن؟!؟!! 

اینا همه ترساییه که یهو هجوم میارن بهم ... خدایا پارسال اینموقه چقد خوب بود... مدلام ران نمیشد و هزار گره تو کارم بودم ولی یه چیزه شیرینی اون وسط بود به نام امیده شیرینی به عاینده... فکرشو ک میکردم ب شغلی ک قرار بود بهش برسم همه قلبم پره نور میشد ... ولی الان چی ... هیچ نوری نیس...  تازه همه اون ترسایی که گفتم هم هس و این منو همش وسطه زبان خوندنم بغضو میکنه

همین دیه! 

جهت ثبت در تاریخ نوشتم.... ببخشید استرس تزریق شد اگه! :/

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا شنبه 20 آبان 1396 ساعت 17:51

ملی عزیزم اشتباهه که فکر کنی حتما باید بری خارج تو همین جا هم میتونی موفق باشی صرف اینکه دانشگاه فعلی تورو نگیره دلیل بر عدم موفقیتت نیست نگرفت هم نگرفت جای دیگه اقدام میکنی تو از کجا میدونی همین فردا چه پیشنهادی ممکنه بهت بشه ؟ باید صبور باشی و خودتو به خدا بسپاری کن شک ندارم آینده خوبی درانتطارته

ندا جون دانه ولایت برا من خیلی کوچیکه و من میپوسم اینجا و هیچ وخت هیچ پیشرفتی نمیکنم درسته هیات علمی میشم ولی اسیر کارای دونه اجراییه شهرستانی میشم و بواش یواش محو میشم از صفحه اکادمیک!
تازه اگه اینجا حکممو بزنن و نهایتن نامردی نکنن!!
میدونی چیه ندا؟ میخام حالا که نذاشتن شغله تهرانو که خیلی برام خوب بود بگیرم، حداقل از نظر علمی خیلی رشد کنم .... بهشون ثابت کنم که لیاقته منو نداشتن! هر چند که اینا این چیزا براشون مهم نیست و فقط بفکره باندبازیای خودشونن
کامنت خصوصیتو گرفتم. عاره قبلنم معرفیشون کردی بودی بهم و رفتم سرچیدم تو سایت دانشون. البته بعدش یادمه گفتی رفتن تهران و الانم که خداروشکر یه پست خوب گرفتن. عاره میتونم به اونجام مراجعه کنم. در واقع اخرین تیرم همون وزارتخونس. برم بگم منو همینجا کارشناسم کنین( وزارتخونه خودش بچه های ما رو میگیره برا برخی واحدا بعنوان کارشناس) ولی امیدوارم کار ب اونجا نکشه. ترجیح میدم برم خارج دوباره دکترا بخونم تا اینکه بمونم اینجا و کارشناس بشم
ندا جون در هر صورت مرسی از لطفت تو همیشه خیلی حواست بمن هس و من دوست دارم

انیس شنبه 20 آبان 1396 ساعت 10:49 http://aniseh.niniweblog.com

سلام عزیزم خوبی مدتهاست وبلاگت رو می خونم و واقعا از نوشتارت لذت می برم با ناراحتی هات ناراحت میشم و از خوشی هات لذت می برم ...زندگی یک مبارزه است خودت بهتر میدونی و بهت ثابت شده همیشه برای بدست آوردن مطلوب بعضی چیزها رو باید قربانی کرد.. رسم دنیاست خیلی هم بد نیست یه بده بستون خیلی ظریف ولی استوار و پا برجاست ... همه دغدغه هایی که گفتی می شناسم و درک می کنم ولی بهت میگم که همه اش حل شدنیه.. نمی خوام شعار بدم ولی به من ثابت شده هر قدر سخت کوش و جدی و پیگیر باشی و سطحت از دور و بریهات بالاتر باشه به همون نسبت سهم بیشتری از مشکلات خواهی داشت.. من نمی خوام دلسردت کنم ولی مطمینم در این چالش قطعا پیروز میشی و همه اونی که می خواهی بدستش خواهی آورد. گاهی اوقات راه رسیدن ما به امیال و خواسته های فردیمون با چیزی که مقدر شده متفاوته ..هدف یکیه در نهایت خدای مهربان همه اونی که دوست داری پیش روت قرار خواهد داد... به داشته هات فکر کن که در این سن یک رزومه علمی بسیار مقبول داری که دیگران در آرزوش به سر می برن .. برای مهاجرت و هر تصمیمی که می خواهی بگیری اول خودت رو ببین وزنه کدوم علاقه مندی بیشتره ... بالاخره هر کس یه روزی به بهانه و دلیلی از جمع خانواده خودش بیرون میاد و دنبال یک زندگی جدید میره ..لزوما منظورم ازدواج نیست ... به خاطر علاقه شدیدت به پژوهش های علمی و بهره مندی بیشتر از هوش و استعدادت اگر می تونی عملی کنی این تصمیم را قطعا آینده روشنتری از انچه در ایران هست پیش روت خواهد بود ... به دلیل اینکه در نهایت در ایران نمیشه با اصول علم جلو رفت و در جایی فرد دچار روزمرگی خواهد شد... همه چیز رو بسنج جوری عمل کن بدهکار خودت نباشی.. اگر با چشم باز انتخاب کنی مسیولیت انتخابت رو خواهی پذیرفت و اونوقت تحمل سختی های دوری ساده تر خواهد بود. ما آدمها همیشه باید تاوان انتخاب هامون رو بدیم ... هیچ نوشی بدون نیش نیست ..ببخش که سرت رو به درد اوردم ...یه چیز دیگه رو هم مطمین باش که سپیده صبح دقیقا بعد از تاریکی کامل شب طلوع می کنه ...پس امیدوارم برات که به زودی زود نتیجه دلخواهت رو از این همه تلاش و انتظار ببینی ..موفق و پیروز باشی

سلام انیس جون ممنونم که میخونیم و میفهمیم عاره سهم بیشتره مشکلاتو قبول دارم... هر کی بیشتر به خودش زحمت میده با مشکلاته بیشتری هم مواجه میشه
اینکه در ایران نمیشه با اصول علمی پیشرفت کرد رو راس میگی. در واقع اونچه حرفه اول رو میزنه روابط و وصل بودن به عالم والا هس نه شایستگی. یه تعداد معدودی هم که میبینیم تو این سیستم پیشرفت کردن و لایقش هم هستن یا واقعا شانس عاوردن یا جزو معدود افراده واصل به عالم والا هستن که لایق هم هستن از قضا
نتیجه دلخواهو فغط میخام و میدونم که به این زودیا بهش نخاهم رسید ولی عب نداره تا زمانه مرگم برا رسیدن وخت دارم
ممنونم ازت انیس جون و بابته کامنت قشنگت و اینکه برام وخت گذاشتی خیلی مرسی

ناهید شنبه 20 آبان 1396 ساعت 10:41

توکل به خدا
تلاشت و کما فی السابق هم برای رفتن هم برای موندن بکن
توکل به خدا
انشاا...هر چی خیره پیش بیاد

عاره دقیقن دارم همین کارو میکنم. هم رفتن هم موندن ... تا ببینم سرنوشت چی برام خواسته ... ممنونم ازت ناهید جون

مرغ آمین شنبه 20 آبان 1396 ساعت 10:23

حق داری درکت می کنم ملی جون

مهشید شنبه 20 آبان 1396 ساعت 10:05

سلام ملی جان

ما هممون این استرسها رو داریم ولی باید نترسید . بالاخره اهم و فی الاهم کن ببین وزنه به کدوم سمت میره شاید بری و برای خواهرات و خانواده هم زمینه جور شد اومدن پیشت. اصلا خوشبین باش به هیات علمی شده . تو خیلی خوب تلاش می کنی حتما موفق می شی

سلام مهشید جون عاره ترس ادمو مستاصل میکنه... یه پلن تو ذهنمه که اگه اوضاع طبق اون پلن پیش بره خوبه و اگه نره ... ممنونم از کامنتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد