ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت ٢٧٣ .... کوتاهانه

سلام دوسیا

از سه شمبه سفر بودم تا الان که ایستگاهه راه اهن تهرانم. فردا میرسم ولایت. اومده بودیم ب اصرار خواهری به عیادت خاله. کلی بی اعصابم از خستگی :)) اومدم بگم امشب اول محرمه و اونایی ک تو دعای دسته جمعیه وبلاگ زهرا جون(طنین باران) شرکت کردن حواسشون باشه وااااا! امشب نوبته منه برام دعا کنیینااااا ... همین دیه! قوبونه همتون. فردا نه ولی یحتمل یه شمبه جون بگیرم بیام عاپ کنم. 

خو دیه من برم. التماس دعا دارم تو این روزا و شبها ازتون... قوبونه همتون :***

نظرات 3 + ارسال نظر
ناهید یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 22:58

یکشمبه هست ها
کجایی پس

عوخ عوخ راس میگی... خعلی خستمه ناهید ... قول میدم صب بنویسم

بهار جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 22:12 http://likespring.blogsky.com

قربونت برم
منم امروز خوندم و کلی برات دعا کردم.
الهی که به حرمت خونهای پاکی که تو این ماه ریخته شده خواسته دلت با خواسته خدا یکی باشه و به بهترین چیزی که خدا برات مقدر کرده برسی دختر پر تلاش و با غیرت

عسیسمی خدا قبول کنه ... الاهی امین بهار جونی قوبونت برم ایشالا شمام حاجت روا شی

آفرین جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 21:30

سلام عزیزم.
ایشالا هرچه زود تر خستگیت در شه و ب روال عادیت برگردی
من عضو برنامه نیستم ولی برات ویــــــــــــــــــــژه دعا میکنم

سلام افرین جون ... قوبونت بیادت بودم اتفاغن خیلی ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد