ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت250 ... روز جهانی گربه :))))

امروز روز موجوداتیه که من دوسشون میدارم...البته من همه حیوونارو دوس دارم ولی خب پیشیا رو بیشتر... چقدر دلم میخاس دامپزشک میشدم ...ولی خب نشد

فیلمه اشناییم با یه پیشیه ملوسو بارگذاری کردم. دفه اول بود میدیدمش ها... ولی خب شیر پاستوریزه نخورده باهام پسرخاله شد! اینجاس (کلیک) باس بزنین رو دریافته لینک دانلود و بعد دریافت فایل! بعده چن روز حذفش میکنم. امیدوارم بشه دیدش!

.

پیشی ملوسیا روزتون مبارک و خداوند حافظه تمامه شماهایی باشه که تو خیابونای سرد و بی مهر  این سرزمین، بینه آدمایی که بیشترشون از ادم بودن فقط اسمشو دارن یدک میکشن زندگی میکنین

.

اگه فک میکنین حجمه زیادی ازتون میگیره دانلود نکنین! چیزه خاصی هم نیس! برا پیشی دوستا خوبه

نظرات 2 + ارسال نظر
شبدر پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 17:37 http://fourleafclover.blogfa.com/

چه نازه این عزیز دل من . خدا مراقبش باشه ان شا الله

عسیسم دیدیش؟ اااامین

شبدر چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 00:25 http://fourleafclover.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد