ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 246...مینی پست.... ولادته امام رضا

سلامه دومه امروز تقدیمه شما

پر رنگ تر داره مینبیسه قلمش یا من چشام البالو گیلاس داره میچینه؟؟! بهرحال!

فردا ولادته امام رضاس...یادش بخیر پارسال یه روز قبله این تاریخ پاشدم رفدم ولایت. قرار بود خاهرا و مامی برن مشهد و منم بمونم تو خونه پدری مباظبه خونه پدری باشم! مثلن شجاع شده بودم! القصه رفتم و یککک عالمه غذا براشون درستیدم برا راهشون. خانوما نهاره اولین روزی که میرسیدن مشهد رو تو قطار جا گذاشته بودن داده بودن مهماندار بزاره تو یخچالش و موقع پیاده شدن یادشون رفته بود بگیرن!! یه قیمه خوشمزه ای هم بود! یحتمل مهماندار خودش خورده عخش کرده. براشون کیک سیب هم پخته بودم. بردم راهیشون کردم و پیاده تا خونه اومدم. عصر بود. بعدش اون چند شب رو که خونه تنها بودم با بدبختی مواجه شدم! میترسیدم عینه چی! فک کنم خونه چون بزرگ بود قوه تخیلم خیلی فعال میشد. جالبه اینجا تو واحده اوچولوی خودم نمیترسم ولی اونجا میترسیدم. یادمه شبا تا ساعت 4-5 بیدار میموندم جلو تی وی. انقدر 4-5 روز این مدلی سر کردم که یادمه چشمام درد گرفته بود! برا تولده امام رضا نقاره ها رو میزنن خو! جشن تولدشو اونجا بودن و هی میزنگیدن به من که منم بشنوم. خیلی هم بهشون خدا رو شکر خوش گذشته بود.

.

ظهری دو سه بار زنگیدم به تهیه غذای همسایه ولی فک کنم گوشیشون خراب بود! اخرش پاشدم با بی میلی ماکارونی پختم . گوشته مرغم پختم برا مایعش مثلا. همچین ماکارونیش شفته شد که خدا بدونه! تا خرتناق هم خوردم و تازه سهم فردارم گذاشتم تو یخچال!

.

امشب شب ولادته امام رضاس...آمدم ای شاه پناهم بده خدایا تو رو قسم به عزت و حرمتی که مولوده امشبت داره دستمونو بگیر و نظره لطفتو بهمون بیشتر از قبل کن که سخت محتاجیم... ما رو حفظ کن از تمام بدی ها و پلیدی ها و زشتی ها و مردمانی که روحشونو به خوده شیطان تقدیم کردن ...کمکمون کن که بندگانه بهتر از قبلی برات باشیم ... دل نشکونیم ...عادم باشیم! کمکمون کن و  اراده تلاشو در ما بیشتر و صبرمونو برا تحمل سختی ها دوچندان کن ... گره از مشکلاتمون خودت با دستای توانمند خودت باز کن ...به هیشکی جز کرم و لطفت امید نداریم...نا امید از درت برمون نگردون...آآآآمین

.

این قطعه رو که میشنوم در هر حال و هر جایی که باشم اشک میاد تو چشمام و دسته خودمم نیس( کلیک)

.

عصر و شب پنشمبه تون آروم دوست جونا ...  سهم دعای منو از دلای پر مهرتون فراموش نکنین

نظرات 1 + ارسال نظر
مرغ آمین شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 14:30

عیدت مبارک ملی جون

عیده شمام موبارک امین جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد