ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشته ٢٣٨ ... سوخیدم :d

سلام

صب خودمو سوزوندم!! البته سوختگیم در حده اوف شدن بود و زود خوب شد ولی بهرحال سوختدگی بود دیه! داسدان از این قرار بود که دو تا ماگ چای لبسوز و لب دوز ریختم برا خودمو پاپی که داش صبونه میخورد و نمیدونم چرا یه جوری سینی رو برداشتم که هر دو لیوان خالی شدن رو رونه سمته راستم :/// جیکمم در نیومدا! خسارت مالی هم اینکه فغط یکی از لیوانا افداد زمینو ترک ورداش! سریع شلوارمو چبسیدم و درش اوردم که پوستم نسوزه ولی خب سوخت یکم! تا یه ساعت درد داش و هیچیم روش نزدم ولی بعدش خوبه خوب شد!! وختی یه جاییتون با اب داغ یا حالا هر چی سوخت چیزی بش نزنین ! تا نیمساعت حداکثر درد میگیره بعدش اروم میشه! ولی اگه یخ یا خمیر دندون یا هر چی روش بزارین تا شب براتون سوز میزنه! از ما گفدن بود! البته اگه سوختگیتون سطحی باشه! 

.

دیشب هویچامونو  که میرف ک بپلاسه رنده کردم و باهاشون مربا پختم. بعد پوست گیری و رنده کنی  ٦٥٠ گرم هویچ شد روش هشت ماگ پر عاب ریختم و یه رب گذاشدم بپزه و بعدشم ٨٠٠ گرم شکر ریختم. چل دقه بعد خاموشش کردم ولی خیلی رقیق شده بود! فلذا صب دویست گرم دیه شکر روش ریختم و دوباره جوشوندم و اینبار عالی شد. یه ظرفه اوچوله سس مایونز هم برا خودم کشیدم ببرم تهروانات! برا شمبه بلیط خاهم گرفد! 

.

امروز البالو پلو پخته بودم و با هویچ نازک رنده شده که تو کره تفت میدم قرار بود بخوریمش بدونه گوشت! خاستم پلو گیاهی باشه!! ظهری پاپی زنگید که دارم براتون مرغ بریون میگیرم! چی بشون میگن؟! کنتاکی؟! گفدم اوکی بگیر ... با البالو پلو واغعن چپسید جاتون سبز.

دو سه روز اخیر رو یه چکیده تخمکی نوشتم برا یه سمینار بین المللی !!! البته تو ایران برگزار میشه! برا مدیر گروه نوشتم و فرسادم براش که خودش غشنگ مشنگش کنه و بفرسه. اسم منم توش هس ولی خب اسم اول و ارایه دهنده قراره اوشون باشه! طوری نی ! 

.

الان کناره مامی جلو تی وی لم دادم و مامی برای باره شونصد و هزار و یکم داره یوزارسیو میبینه اینبار به دوبله ترکیه استانبولی که از مهپاره پخش میشه! :/// شانس عاوردم شبکه های استانبولی مث ایرانیا و پرشینها تکرار برنامه در روز بعد ندارن :/ 

.

میگم جدی جدی درگیر جنگ برون مرزی هستیما! :(   این مدافعان حرم  خیلی طفلکی و گناه دارن :( خدایا خداوندا پشت و پناهه تمامه اون کسانی باش که خارج از مرزها جونشونو گذاشتن کف دسشون که ماها تو خونه هامون  با ارامش نفس بکشیم ... آمممین -_- 

نظرات 7 + ارسال نظر
شبدر جمعه 30 تیر 1396 ساعت 21:27

سلام ملی جان
می خونمت . بهترین ارزوها رو برات دارم . برای بز کوهی منم تگرانم . گفتم کامنت بزارم البته با اعمال شاقه چون کیبردم انگلیسیه .
اینقدر غروبی حالم خرابه که حساب نداره .

سلام شبدر جون. خوشالم از خودت خبر دادی ایشالا که حالت خوبه خوب شه دوسته من حاله دله هممون ی جورایی خرابه

روشناا جمعه 30 تیر 1396 ساعت 16:27 http://roshanaa.blogsky.com

سلام ملی جونم خوبییی؟
- خدا بد نده سوختگی با چایی و آب جوش اینا خیلی بده :( منم زرت و زرت میسوزم با قابلمه و اتو و اینا :| ولی فوری میگیرم زیر آب سرد، گاهی ک احساس سوزش زیاد میکنم و احتمال میدم جاش بمونه پماد زینک اکساید میزنم.
- وای عاشق مربای هویجم، خیلی خوشمزست نوش جونت
- آلبالو پلو هم ک عالیه، چن روز پیشم اتفاقا مامانم درست کرد، ولی خوب یکم زیادی شیرین بود کم شیرینتر دوس دارم :)) ما با گوشت قلقلی درست میکنیم.
- یوزارسیف رو یه بارم درست حسابی ندیدم من

مواظب خودت باش دوست قشنگم

سلام روشناا جون قربونت عاره سوختگی بده.
عاره هویچ عالیه ، قوبونت
منم گاهی با قلقلی میدرستم و دوس دارم
منم دقیقن همون موقه که برا اولین بار تی وی پخشش میکرد حوصلم نمیکشید ببینم بس که کش میدادنش
تو هم مواظبه خودت باش روشناا جونم

تارا پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 17:45

بلا به دور باشه
باید دستت رو تا نیم ساعت زیر شیر آب سرد میگرفتی. قرمزی و درد رو کاملا از بین میبره. من این رو از یه کلیپ دیدم و چندباری بهش عمل کردم نافع بود!
آلبالو پلو با مرغ نوش جان
من مربا خیلی کم میخورم. بین مرباها مربای توت فرنگی و به رو بر سایرین ترجیح میدم
مدافعین حرم برای پیش برد آرمان خودشون می جنگند. اجباری برای انتخاب مرگشون نیست. راهیه که آگاهانه و بر اساس میل شخصی انتخاب می کنند.

عامممین
رونم سوخته دستمو نیمساعت بگیرم زیره عاب ینی افاغه میکنه؟! شوخیدم
موچکککرم
به و توت فرنگی عالیه
اخه تارا اسمشون مدافعه حرمه! در واقه دارن میجنگن که جنگی که تو کشورای اطراف جریان داره به مرزه ایران نکشه. فک کن اگه در جنگ بر علیه داعش، ایران به کمک عراق نمیرفت الان داعشیا عراقو گرفته بودن و یه راس میومدن سراغه ماها از اون نظر گفدم که به مدافعا مدیونیم البته خب شما راس میگی و خودشون انتخاب کردن این راهو ... ولی خب انتخابه سختیه ... انتخاب بین مرگ و زندگی

بهار پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 13:34 http://likespring.blogsky.com

ملیییییییییییییی
غش کردم اونجا که واسه آفرین نوشتی ملسی که میگردی
دشمنات بسوزن ایشالااااا خدا نکنه تو طوریت شه

خو خواستم تچکر کنم ایشالللا بسوزن جزغااالللله بشن دود شن برن هوا

ملیله پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 11:41

وقتی چایی می سوزه روش آرد بزنین خیلی موثره

عه؟ نشنیده بودم! باشه مرسی

آفرین پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 03:17

سلام
الآااااااهی بگــــــــــــــــــــــــردم.... جاش ک نموند رو پوستت؟!؟!
مربا هویچای مامان‌خانم منم خیــــــــــلی عالیه
البالوی خالی دوست
خسته‌نباشید و خداقوت واس چکیده
ترکیه استانبولی ب زبون شما نزدیکه؟متوجه میشید؟(ی دوست ترک زبون داشتم، فیلمای زبون ترکی میدید میگفت تقریبا میفهمم!)
مدافعان حرمم..... بهتره نظرمو نگم ک جو سیاسی نشه
ایشالا ب سلامت برگردی تهران دوستم

سلام
ملسی که میگردی نع دیروز یکم قلمز شده بود ولی الان اثری از آثارش نی
البالوی پلو دوست
زنده باشی ولی چکیدش تخمکیه!
عی تا حدودی متوجه میشیم ... عاره میشه فمید
خو می گفدی نظرتو من خودم مدیریت میکنم اوضوعو و نمیزارم سیاسی بشه
قوبونت آفففرین جونم

شیدا پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 00:09 http://79681.blogsky.com

بلا بدور خواهر *_*
من این بنده خدا انگشتام زیاد به چیز میز داغ میخوره و بعدش میذارمشون تو آب سررررد! بقول تو نیم ساعت سوزش داره اما بعدش اوکی میشه ؛ همینجوری و بدون آب سرد نمیتونم بمونم :*

واقعن بدور شیدا جون عوخی...پس کاره خوفی میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد