ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اووومددددممممم

سلاااام . ووووی چه مهر زود گذشتاااا  انگار همین دیروز بود 

.

بخاری مخاریاتونو راه انداختین؟! من امروزم روشنش کردم بعد خاب عصرگاهی. که خونه یکم گرم شه. دستام سرد بود خو! نمیخامم سرما بوخورم! تو این هیر و ویری

.

بزارین از اول بگم امروزو! یا نه بزارین از دیروز ظهر بگم! اولن که نهارم خوشمزه شده بود و خورشت به فاز داد! اسونو رژیمیه هاااا بپزین بخورین! نوووش جونتون! بعدم که خابیدم و پاشیدم و بازم یللی تللی کردم! خب همینجا قرار گذاشتم بحث مقالمو دیروز عصر بتمامم ولی اگر شما بحثه مقاله نوشتین ملی هم نوشت!  البته بعد خاب عصرگاهی یه اتفاخی گلاب به روتون تو دسشویی افتادید که بنده بر اساس توهماته وسواسیم دیه فچ کردم کفیث شدم! لذا مجبور شدم برنامه حموممو که گذاشته بودم جمعه ینی امروز منتقلش بدم به پنشمبه ینی دیروز و قبل حمومم باس دسشویی رو میشستم دیه چون بوی بیف میداد! دیه شستمش و پریدم حموم و تو حموم یه تصمیمه حیاتی گرفدم! بله! ملی هم بلده تصمیمهه حیاتی بگیره! پ چی خیال کردین؟!! تصمیمم مبنی بر مراقبت از مو و پوسته. حالا که به وزنه ایده الم رسیدم گوشه شیطون کر( اگه با پرخوریام نزنم داغون کنم دوباره خودمو البته) دیه نوبته پوست و مویه! و لذا پس از حموم پوست صورتمو اول بخور دادم و بعدم با اب خنک دوباره ابکشی کردم و ده مین بعد هم نرم کننده مالوندم به صورتش! صورته ملی! متوهم هم خودتی! بعدن ترش رفتم تو سایته نگارا ( چی نپوشیم ) و یکم مطالعه کردم. میخام کرم دور چشم و یه دونم کرم برا صورتم بگیرم برا جلوگیری از چین و چروک . اذر ماه تولده خاهر بزرگس و توخونه که بودم صوبت میکرد که میخاد به پوستش رسیدگی کنه و نمیدونه چیا بخره. میخام برا اونم خرید کنم به عنوانه هدیه تولدش پکیج مراقبت از پوست بهش بدم. حالا باس بیشتر مطالعه کنم. فعلا که هفته ای یه بار بخور دادنه پوست با گل ختمی و یه چی دیه که فک کنم یا بابونه هس یا نمیدونم چی چی رف تو برنامه!

.

صب باز برا نمازم نپاشیدم ! خدایا منو ببشخ. از فردا دیه صبحامو میخونممم قول قووول قوووووول . نمیدونم چرا روزای تعطیل تمبلیم میشه خو! دیه صب هش بود فک کنم بلند شدم . ینی هفت و نیم به بعد هی ده دقه یه بار پا میشدم ساعتو میدیدم باز خابم میبرد باز دوباره ... دیه پاشیدم و از ملی یه سوال پرسیدم: نون و پنیر میخای با انگور یا املته پرگوجه؟ میدونین چی جواب داد؟!  گزینه اول صحیح عسد! دیه چای دمیدم و صبونه دو کف دست نون سنگک با پنیره سفته محلی - که تقریبن خوشمزه نیس!!- و انگور خوریدم و یه ماگم چای روش. هااا گوجه هم قاچ کردم یه دونه! فاز میده با نون پنیر! گردو هم یکی خوردم! ای کاااااردددددد.... دیه همینا!!

.

لوپ لوپو بازیدم و رفتم سراغه مقاله. بحثو دیه تکمیل کردم تا ظهر و البته یکم داشتم گیج میزدم و یه جاهاییشو نمیدونسم چطوری جم کنم. دیه بستمش و گذاشتم که دو روز دیه دوباره یه دور بحثو بخونم و احتمالا چنتا جمله کم و زیاد کنم. ولی خب کلیتش تمومید دیگه. خداااایاااااااااااااااا یه وقت خالی برا استاد راهنمام جور کن + یکم مهر و محبته ملی که بیوفته تو دلش!! همینا فغط فعلا...قربون دستت...از همینجا پاهاتو ماچ میکنم

.

نهارمم که از دیروز اماده کرده بودم خوردم و خابیدم تا 5 . این روزا احساس میکنم خیلی عمیق به خاب میرم! نمیدونم چرا! اگه یه وخ برنگشتم بدونین رفتم تو خاب همونجا موندم! واللا!

.

بعده خاب پاشیدم  و نماز ظهرو عصرو خوندم و دو ساعت مشغوله یه کاری تو یه سایتی بودم . باس انجام میشد که شد . بعدم وضو گرفدم و نمازای اخرو خوندم و نمازش چسپید نمیدونم چرا! جاتون خالی  بعدم یه قهوه دمیدم و با یه تیکه اوچول کیک صبانه که تو قطار بهم داده بودن خوردم. برا خوردنه قهوه دیره ولی خب دلم خاس دیه! همزمان اهنگ بارونه پاییزیه سیروان خسروی رو هم پلی کردم و گوشیدم. اینم لینکش (ایناهاش) برین بگوشین و لذت ببرین. یادش بخیر پارسال همین وختا این اهنگو برا اولین بار شنیدم و یهو یادم افتاد و رفتم دوباره دانلودیدمش.

.

الانم باز تو یه سایته دیه کار دارم برم اونم سر بزنم و کارمو انجام بدم. از فردا استارت نگارش فصول پایان نامه زده میشه. با توجه به اینکه مقالات نسبتن زیادی برا نگارش مقاله هام پیدا کردم و یکمم خوندمشون لذا نگارش فصول راحت باس باشه برام. فصل یک که همون پروپوزاله تقریبن . فصله دو زمان خواهد برد. فصل سه هم باز راحت تره خیلی نسبت به دو. چهار رو هم باز یه چیایی تهیه کردمو فقط باس عاب و تابش بدم و پنج هم باز کلیتش دستمه. تا 24 ابان براش وخت گذاشتم. البته جمع اوریه داده های فاز اخر کار هم هس که براش باس برم شهرستان نزدیکه و فک کنم دیه از هفته اتی شروع شه. حالا نمیدونم نحوه جمع اوری چطور باشه؟ ایا صبحا قراره برم؟ هر روز باس برم؟ عصرا باس برم؟ همه چی بستگی به اونا داره که چطور بخان باهام راه بیان. خدا رحم کنه که یه وقت سیستم الکترونیکشون جوری نباشه که پوستم بخاد کنده شه برا جمع اوری خدایااااااااااا هلپ می پلیزززز اگین! بیچاره خدا مونده دسده ملی نمیدونه کدوم خاستشو براورد کنه.

.

اهاااااای باااارونه پاااااییزییییییییییییییییییییی........... میگم پ چرا بارونه پاییزی نیومده هنو؟؟؟؟ یادمه پارسال خوب میومداااا ...منم همیشه اهنگه بارونه شجریانو پلی میکردم میرفتم تو فاز!!  

.

در این شب جمعه ارزوی هفته بسیار شاد و پربار و پر از لحظاته گیلی ویلی براتون ارزومندمممممم. این هفته بیاین سالم تر بخوریم ! یکمم سرچ کنیم برا مراقبت از پوستمون ببینیم چی بخریم خوبه! منمم میام میگم چی میخام بخرم! عاره ...دیه برین! بوس بوس ماچ ماچ ...خدافظ

نظرات 3 + ارسال نظر
لطافت های روح یک خانووم سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 01:51

صفحه اول وبتو خوندم. مرسی برای پیشنهاد کرم و پاکسازی پوست

سلام. خواهش میکنم

بهار جمعه 30 مهر 1395 ساعت 23:26

سیلام
ما بخاریامون ده بیست روزی هست راه افتاده...اینجا سردههههههه....خیلییییی...مخصوصا امروز
عه توام نگارایی هستی؟منممممم
خیلی تصمیم خوبی گرفتی واقعا باید به پوستمون رسیدگی کنیم...از این عمل های زیبایی خیلی مهمتره...
من کرم پودر اصلا استفاده نمیکنم.فقط ضدافتاب.مارکavenقیمتشم حدود پنجاه تومنه ولی خب چون خارجیا دزدی تو کارشون نیست تیوپش کامل پره و بیشتر از یه سال میره.یه خوبی هم داره اینه که وقتی جوش میزنم و جوشم رو میکنمو جاش میمونه این ضدافتابه باعث میشه جاش بره
دورچشم قبلا میزدم یه مدت اوسرین یه مدت همین اون.ولی چند ماهی هست که فقط روغن بادوم و زیتون میزنم.من زیر چشمام تیرست روغن بادوم باعث میشه کمرنگ بشه.من پوستم خشکه خیلی بیشتر باید مراقبش باشم که زود چروک نشه.
آهنگه رو دانلودیدم و الان دارم میگوشم
تنکس بانو

سیییلااااام . عااااره ولایته مام روشنه چند وقته بخاری ها.
بلی نگارایی ام!
من یه سالی هست که کرم پودر هم میزنم متاسفانه . خیلی پوستمو صاف میکنه ولی میدونم اشتباس. البته سعی میکنم که ازین خوباش که محصوله بهداشتیه بخرم. منم اون میزنممممم. اون خیلی خوبه. دورچشم سه چهار سال پیش به مدته دو سه ماه زدم و بعد بر اثر تمبلی ترکش کردم. ولی تصمیم گرفتم بازم بزنم. منم دوره چشم سیاهه هااا برا اونم باس بسرچم خوب شد یادم انداختوندی!
عاره باس مراقبه پوست و همه چیمون باشیم!
اهنگه نوشه جونت

شادی جمعه 30 مهر 1395 ساعت 22:43

سلام
آی گفتی ملی بخدا. منم پوستم افتضاح شده مدتی یه. مخصوصا ناحیه چونه ام و اطراف لبام لک افتاده. کاش برا منم راهکاری پیدا میکردی دکتر.
پوست صورتم هم خفن خشکه. مرتب باید کرم بزنم.
یکی ام اینکه هلاک رژیمتم

سلام به رو ماهت. بابا جووون خوب اون لینکه چی نپوشیمو پس باس چی گذاشتم اون کنااار. شادی جون برو بخونش. هم بخش رژیمشو هم بخش مراقبت از پوستشو. خیلی مطالبه مفید داره. بر حسب پوستت ببین چیا بخری برا خودت خوبه. من که الان یادداشت برداری هم کردم . حالا چکیدشو شایس گذاشتم فردا تو وبلاگ که ببینی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد